افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

اولویت اصلی کرمانشاه الکتریک جمع آوری مراکز استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409637
اولویت اصلی کرمانشاه الکتریک جمع آوری مراکز استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برخورد با مراکز غیرمجاز ارزهای دیجیتال سرلوحه کار صنعت برق استان کرمانشاه است که برای رفع آن تدابیری در نظر گرفته شده است. وی بر اساس پیش بینی ها مصرف برق مراکز غیرمجاز ارزهای دیجیتال در کشور را بیش از 1500 مگاوات اعلام کرد و گفت: […]

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برخورد با مراکز غیرمجاز ارزهای دیجیتال سرلوحه کار صنعت برق استان کرمانشاه است که برای رفع آن تدابیری در نظر گرفته شده است.

وی بر اساس پیش بینی ها مصرف برق مراکز غیرمجاز ارزهای دیجیتال در کشور را بیش از 1500 مگاوات اعلام کرد و گفت: با احتساب سایر برق های غیرمجاز، برآورد می کنیم به حدود 3000 مگاوات برسد.

مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به تاکید وزیر نیرو بر ایجاد انگیزه و ارتقای شغلی کارگران صنعت برق که به شناسایی و جمع آوری مراکز غیرمجاز کمک می کنند، افزود: بدون شک با سرقت برق از این طریق تلاش می شود. کارگران توزیع برق به دلیل خودخواهی برخی سودجویان در صورت تهدید برق شهرک اقدام جدی خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: مشکل مراکز غیرمجاز ارزهای دیجیتال محدود نیست و در ابعاد وسیع تری وجود دارد، به همین دلیل همکاری با مراجع استانی، قضایی، امنیتی و پلیسی برای رسیدگی به این پدیده حائز اهمیت است.

مرادی همچنین از کشف 184 دستگاه ارز دیجیتال غیرمجاز در استان طی 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: مبارزه با مراکز غیرمجاز ارزهای دیجیتال با جدیت بیشتری ادامه دارد.

از راه اندازی سامانه پیامک دو طرفه برای ارتباط با همکاران رسمی، قراردادی و شرکتی و همچنین سرورهای سیمبان، نمایندگان خواننده، نگهبانان و … به منظور شناسایی و معرفی ماینرهای غیرمجاز ارزهای دیجیتال خبر داد که محرمانه و محرمانه است. گزارش همکاران فقط برای مدیران امنیتی شرکت ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه همچنین از عدم محاسبه قبوض صادر شده با ارز غیرمجاز به عنوان درصد وصول و بازپرداخت کل مبلغ قبوض صادر شده به مراکز غیرمجاز برای تامین هزینه های عملیاتی شرکت خبر داد.

وی در ادامه افزود: اهمیت اقدامات مردم محور در برخورد با مراکز غیرمجاز ارزهای دیجیتال و همچنین استفاده از ظرفیت شورای یاری، دهیاری ها و مساجد و یافتن راه های جدید برای شناسایی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان می تواند باشد. در این زمینه مفید است.

مرادی در پایان گفت: مردم استان کرمانشاه در صورت اطلاع از این مراکز می توانند از طریق سامانه صمت شرکت توانیر به نشانی www.tavanir.org.ir و یا با شماره تلفن های 08338212747 و 08338246720 به اداره حراست اطلاع دهند. سرورهای صنعت برق برای ارائه برق پایدار باید به ازای معرفی مراکز استخراج غیرمجاز به ازای هر دستگاه ماینینگ پاداشی بین 1 تا 25 میلیون توکن دریافت کنند.

ضمناً از کلیه کارکنان صنعت برق نیز دعوت بعمل می آید هوشیار بوده و هرگونه ماینینگ غیرمجاز ارزهای دیجیتال را از طریق سامانه پیامکی ویژه کارکنان به شماره 300521 اطلاع دهند و از یک میلیون تا 25 میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.