افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

اوضاع نگران کننده است/ رای گیری اصلاحات نتانیاهو به تعویق بیفتد! – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 32375
اوضاع نگران کننده است/ رای گیری اصلاحات نتانیاهو به تعویق بیفتد!  – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از آنکه صدها خلبان و افسر نیروی هوایی اسرائیل اعلام کردند در اعتراض به طرح بحث برانگیز اصلاحات قضایی نتانیاهو فعالیت خود را در ارتش متوقف خواهند کرد. «یوف گالانت» وزیر جنگ این رژیم امروز (جمعه) اعتراف کرد که وضعیت در سرزمین های اشغالی بسیار نگران کننده است. بر این […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از آنکه صدها خلبان و افسر نیروی هوایی اسرائیل اعلام کردند در اعتراض به طرح بحث برانگیز اصلاحات قضایی نتانیاهو فعالیت خود را در ارتش متوقف خواهند کرد. «یوف گالانت» وزیر جنگ این رژیم امروز (جمعه) اعتراف کرد که وضعیت در سرزمین های اشغالی بسیار نگران کننده است.

بر این اساس شبکه تلویزیونی صهیونیستی «12» فاش کرد ude گالانت با درخواست تعویق رای مجلس این رژیم مبنی بر لغو بند «حکم عقل» در طرح اصلاحات قضایی که بر اساس آن از اختیارات و صلاحیت های دیوان عالی کشور کاسته می شود، گفت: وضعیت بسیار نگران کننده است; قانونگذاری را به تعویق بیندازیم.

شرایط در سرزمین های اشغالی به گونه ای است که وزیر جنگ همیشه آویو برای چند روز تمدید دوره تابستانی کنسترایزنی هایی با فرماندهان ارتش و رهبران ائتلاف حاکم و احزاب مخالف انجام داد. زیرا چنین تمدید می تواند فرصتی برای رای دادن باشد گرفتن ایجاد عقلانیت در خصوص لغو بند مجازات و دادن فرصت به طرف های مختلف برای دستیابی به توافق جامع در مورد پروژه اصلاح قضایی.

گالانت همچنین گزارش هایی از ژنرال هرزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اقدامات پرسنل نیروی هوایی در اعلام توقف فعالیت خود دریافت کرده است که موجب تغییراتی در این نیرو می شود.

دستیاران کابینه وزیر جنگ در این بار آنها در تحلیلی اعلام کردند: در پشت صحنه، گالانت در تلاش است تا به توافقات گسترده دست پیدا کند و در صورت تصمیم به ارائه لایحه به آن، چگونه رأی خواهد داد. کنست گرفته شود، چیزی نمی گوید.

لازم به ذکر است که بیش از 28 هفته است که اراضی اشغالی شاهد موجی از اعتراضات گسترده نسبت به طرح جنجالی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای انجام اصلاحات قضایی بوده است، بدون اینکه کابینه از تصمیم خود مبنی بر ارائه لایحه به این کشور عقب نشینی کند. کنست و تایید آن وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.