افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

اوضاع در کرانه باختری در آستانه انفجار است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 361749
اوضاع در کرانه باختری در آستانه انفجار است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد که ماه سپتامبر شاهد بیشترین تلفات اسرائیلی ها از آغاز جنگ علیه غزه بوده است به طوری که بیش از 9 نفر کشته شده اند. در این ماه به قتل رسید و این شامل عملیات بمب گذاری نیز می شود. […]

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد که ماه سپتامبر شاهد بیشترین تلفات اسرائیلی ها از آغاز جنگ علیه غزه بوده است به طوری که بیش از 9 نفر کشته شده اند. در این ماه به قتل رسید و این شامل عملیات بمب گذاری نیز می شود.

در ادامه این گزارش آمده است که این تلفات همزمان با عملیات های زنجیره ای ارتش رژیم صهیونیستی در جنین، طولکرم و طوبس در شمال کرانه باختری رود اردن است، اما همزمان عملیات فلسطینیان در این مناطق افزایش یافته است.

در همین راستا «الون بن دیوید» تحلیلگر نظامی شبکه 13 رژیم صهیونیستی نسبت به سناریوی شیوع بیماری در کرانه باختری هشدار داد و تاکید کرد که ارتش در شرایط کنونی هرگز قادر به مداخله در چند جبهه نخواهد بود. .

بن دیوید ادامه داد: کرانه باختری مستلزم استقرار تعداد زیادی نیروی زمینی است، زیرا بمباران کامل هوایی این منطقه امکان پذیر نیست و علاوه بر این، کرانه باختری به عنوان منطقه کاملا متخاصم تلقی نمی شود زیرا اسرائیلی ها وجود دارد.

وی تاکید کرد: کرانه باختری قدرت نیروی زمینی را از بین می برد و از این طریق ارتش را از انجام عملیات گسترده در نوار غزه و جبهه شمالی باز می دارد.

از سوی دیگر «دانا فیس» تحلیلگر سیاسی شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اوضاع در کرانه باختری در آستانه انفجار است، اما این اتفاق امن نیست و می توان از آن اجتناب کرد. «نیر دفوری» خبرنگار نظامی این شبکه نیز اظهار داشت: در شرایط ضعف تصمیم گیری، این میدان است که واقعیت ها را به ما دیکته می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.