افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

اوزوندیس: باورم نمی شود باختیم/می خواهم استقلال قهرمان شود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 278029
اوزوندیس: باورم نمی شود باختیم/می خواهم استقلال قهرمان شود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: باورم نمی شود از نتیجه تسلیم شدیم. ما با برنامه بازی کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم. بله مربی جوانانی که در اختیار داشتیم از این سبک بازی راضی بود اما ما یک تیم حرفه […]

به گزارش خبرنگار مهر ، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: باورم نمی شود از نتیجه تسلیم شدیم. ما با برنامه بازی کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم. بله مربی جوانانی که در اختیار داشتیم از این سبک بازی راضی بود اما ما یک تیم حرفه ای هستیم و نیاز به نتیجه داریم.

وی ادامه داد: با این حال هدف ما دیگر لیگ نیست. من از این شرایط که در آن خوب بازی می کنیم اما نتیجه نمی گیریم بسیار خسته شده ام. بازیکنان من هم از این وضعیت خسته شده اند. در نیم فصل دوم با غیبت های زیادی بازی کردیم اما شکل بازی را حفظ کردیم اما همیشه وقتی نتیجه را از دست می دهیم اتفاقاتی می افتد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر ادامه داد: باید کمی باهوش تر می شدیم و در دو دقیقه مانده به نیمه اول باید نتیجه را حفظ می کردیم و گلی دریافت نمی کردیم چون استقلالی ها تحت فشار بودند. من به بازیکنان گفتم اگر عقب بنشینیم استقلال تیم خطرناک است، این سبک آنهاست و من حرفی برای گفتن ندارم.

اوزونیدیس ادامه داد: در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و خوب بازی کردیم، سانترهای زیادی ارسال کردیم، اما وقتی شانس خاصی داشته باشی و نتوانی گل بزنی، مطمئناً بازی را می بری.

وی گفت: انتظار این نتایج را در نیم فصل دوم نداشتم. تمرکز ما روی جام حذفی خواهد بود. تبریک به تیم استقلال و نکونام. دوست دارم استقلال قهرمان شود. اما اگر بخواهید در مورد سبک بازی بپرسید، من پرسپولیس را ترجیح می دهم.

اوزونیدیس در پاسخ به این سوال که شما سرمربی تیم ملی یونان هستید، گفت: فعلا نمی خواهم درباره این موضوع صحبت کنم. تمرکز من روی مسابقات باقی مانده است و بعداً در مورد آینده تصمیم خواهم گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.