افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

اهمیت هوشمندسازی جمعیت صلیب سرخ و هلال احمر در جهان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409075
اهمیت هوشمندسازی جمعیت صلیب سرخ و هلال احمر در جهان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند در بیست و چهارمین اجلاس مجمع عمومی فدراسیون بین المللی جمعیت صلیب سرخ و هلال احمر که با حضور جوامع ملی از سراسر جهان برگزار شد، گفت: جوامع ملی باید به فناوری هوش مصنوعی و هوش آن و به این موضوع توجه ویژه داشته باشند. بخشی از اولویت های […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند در بیست و چهارمین اجلاس مجمع عمومی فدراسیون بین المللی جمعیت صلیب سرخ و هلال احمر که با حضور جوامع ملی از سراسر جهان برگزار شد، گفت: جوامع ملی باید به فناوری هوش مصنوعی و هوش آن و به این موضوع توجه ویژه داشته باشند. بخشی از اولویت های خود را تعیین کنید در جمعیت هلال احمر هوشمندسازی فعالیت ها از اولویت ها و اقدامات این جمعیت است و در این زمینه امکان ایجاد مرکز رصد و داده وجود دارد. معدن اشاره کرد

وی همچنین تاکید کرد: فدراسیون نیز برای تحقق این هدف باید بودجه کافی را تامین کند.

کولیوند گفت: مرکز هوشمند پایش اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با هدف ایجاد مرکزی کاملا هوشمند و به روز که توانایی مدیریت شرایط عادی و اضطراری هلال احمر داوطلبانه را داشته باشد. فعالیت های بشردوستانه و امدادی در سطح ملی و حتی در ماموریت های خارج از کشور. شکل متمرکز نظارت، اطلاعات و مدیریت ایجاد شده است.

کولیوند ادامه داد: مرکز هوشمند پایش اطلاعات و استخراج داده ها با تلفیق تمامی امکانات و دستورالعمل های اضطراری و تجارب مدیریتی برای مقابله با شرایط عادی و اضطراری، عملا یک COE جامع و دائمی برای کشور و برای رصد تمامی رویدادها و فعالیت های کشور است. جمعیت هلال احمر در همه زمینه ها ایجاد شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: رصد هوشمند و متمرکز اطلاعات مربوط به ماموریت های داوطلبانه، بشردوستانه و امدادی و خطرات غیرمنتظره در هلال احمر ایران، علاوه بر دسترسی به اطلاعات دقیق و صحیح از منابع موثق، هماهنگی لازم با سایر عوامل در تصمیم گیری را در پی خواهد داشت. ساختن و مراكز عملياتي كشور كه ​​در مواقع اضطراري و حوادثي كه نياز به خدمات داوطلبانه و اورژانسي دارد اقدام مي‌كنند، بايد سريع و آسان انجام شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.