افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اهمیت توجه به «عمومی» در تئاتر رضوی / تاریخچه علاقه به فوتبال – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 252527
اهمیت توجه به «عمومی» در تئاتر رضوی / تاریخچه علاقه به فوتبال – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «ابیگونه» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی یکی از آثار هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سوم تا دهم اردیبهشت ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود. مهدوی طبقه بندی شده در بخش نمایشی جشنواره تئاتر رضوی درباره موضوع نمایش «ابی گونه» گفت: این نمایش درباره زندگی […]

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «ابیگونه» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی یکی از آثار هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سوم تا دهم اردیبهشت ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.

مهدوی طبقه بندی شده در بخش نمایشی جشنواره تئاتر رضوی درباره موضوع نمایش «ابی گونه» گفت: این نمایش درباره زندگی پسری است که برای تماشای بازی فوتبال مورد علاقه تیمش از مشهد به تهران سفر می کند. .

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر رضوی با سایر جشنواره های موضوعی تفاوت دارد، ویژگی این رویداد را تداوم برگزاری جشن آن دانست.

نویسنده و کارگردان نمایش «ابی گوهان» تغییر محور جشنواره تئاتر رضوی برای حذف بخش رقابتی و تمرکز بر اجرای عمومی توسط گروه های شهر خود را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در گذشته رقابت پذیری جشنواره باعث شد. گروه ها ارائه کار برای جشنواره دلگرم کننده بود در حالی که در رویکرد جدید «مخاطب محبوب» و اجرای عمومی اولویت بیشتری پیدا کرده و باید به گونه ای اثر را تولید کنیم که مخاطب را جذب کند که این نکته مثبتی است. .

مهدوی در پایان با بیان اینکه توجه به سلایق و نیازهای عموم مردم در تولید این نمایش، موضوع هوشمندانه ای بود تا در جشنواره امسال قرار گیرد، تصریح کرد: در صورت بحث حمایت از اجراها اجرای عمومی اجرا می شود. گروه‌های تئاتر به همین ترتیب ادامه می‌دهند، بحث عمومی‌محور و توجه به مردم در تولید نمایش نیز بیشتر محقق می‌شود زیرا گروه باید همه جوانب را برای تحمل و جذب عموم مردم در روزهای اجرای کار بسنجد. ، که ظرافت کار را نیز بهبود می بخشد.

عکس از رضا معطریان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.