افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

اهدای 20 هزار قلم دست ساز کودکان و نوجوانان به زائران کوچک اربعین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 331708
اهدای 20 هزار قلم دست ساز کودکان و نوجوانان به زائران کوچک اربعین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، فروهر مانداری رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شعبه اربعین از اهدای ۲۰ هزار کاردستی کودکان و نوجوانان به زائران کوچک اربعین خبر داد و گفت: این صنایع دستی در بین مردم توزیع می شود. کودکان و نوجوانان حاضر در این سفر معنوی در مسیر پیاده روی اربعین حضور خواهند […]

به گزارش خبرگزاری مهر، فروهر مانداری رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شعبه اربعین از اهدای ۲۰ هزار کاردستی کودکان و نوجوانان به زائران کوچک اربعین خبر داد و گفت: این صنایع دستی در بین مردم توزیع می شود. کودکان و نوجوانان حاضر در این سفر معنوی در مسیر پیاده روی اربعین حضور خواهند داشت.

وی افزود: در استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، کردستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان پایگاه های مرزی مرکز ایجاد شده است. استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان، مرکزی، قم، لرستان، گیلان، مازندران، اصفهان، زنجان، قزوین، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس، کرمان، خراسان جنوبی و هرمزگان استان های تعیین شده هستند. ). در ایام اربعین به استان های مرزی اعزام شده اند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اربعین در ادامه گفت: آثار حسینی به سایر نهادها از جمله هدهد سلیمان ارسال شده تا به کودکان عراقی اهدا شود. فرزندان زائران اربعین از برنامه های خود در پایگاه های ثابتی که کانون پرورش فکری در آن مناطق نصب کرده است استفاده می کنند.

کاردستی، کاردستی و هدایای کوچک توسط اعضا و مربیان مراکز با روش های سنتی در مرکز تهیه و توسط سفیران اربعین (مربیان داوطلب برای حضور در مراسم پیاده روی برای ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان و عراقی ها) در اختیار زائران ایرانی قرار می گیرد. تصویر کوچک امام حسین (علیه السلام) ارائه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.