افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

اهدای سوپرجام به پرسپولیس در روز اول لیگ

  • کد خبر : 33767

سوپرجام جام حذفی فوتبال ایران در افتتاحیه بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) به پرسپولیس اهدا خواهد شد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به سوالات متداول هواداران عزیز و رسانه های محترم، گزارش می دهد؛ طبق هماهنگی های انجام شده و اعلام رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به […]

سوپرجام جام حذفی فوتبال ایران در افتتاحیه بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) به پرسپولیس اهدا خواهد شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به سوالات متداول هواداران عزیز و رسانه های محترم، گزارش می دهد؛ طبق هماهنگی های انجام شده و اعلام رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سوپرجام فوتبال ایران در هفته اول بیست و سومین دوره لیگ خلیج فارس به سرخ پوشان ایران واگذار می شود.

در دیدار اخیر رضا درویش و محمدرضا کیشوری فرد در خصوص تحویل سوپرجام فوتبال ایران به پرسپولیس گفتگو و هماهنگی کردند. در آن جلسه اعلام شد؛ مراسم اهدای جام به باشگاه پرسپولیس طی مراسمی رسمی در اولین بازی شیرهای سرخ ایران در فصل جدید لیگ برتر که به دلیل قهرمانی فصل گذشته افتتاحیه خواهد بود به باشگاه پرسپولیس اهدا خواهد شد.

سوپرجام ایران هر ساله به قهرمان لیگ و جام حذفی اهدا می شود. از آنجایی که پرسپولیس فصل گذشته در هر دو رقابت به مقام قهرمانی دست یافت، طبق مقررات به عنوان قهرمان سوپرجام فوتبال ایران نیز شناخته شد. این دومین بار در تاریخ سوپرجام فوتبال ایران است که شرایط ذکر شده محقق می شود و هر دو بار قرمزهای ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی سه گانه کشور در یک فصل شدند.
سوپرجام فوتبال ایران تاکنون 9 بار برگزار شده که پرسپولیس برای پنجمین بار قهرمان این جام شده است.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)