افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

انگشتر برای انگشتان پهن و کوتاه مناسب است / اگر دست خود را در عکس ها می بینید چرا از آن استفاده نمی کنید

  • کد خبر : 294979
انگشتر برای انگشتان پهن و کوتاه مناسب است / اگر دست خود را در عکس ها می بینید چرا از آن استفاده نمی کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروز برای داشتن یک استایل خوب باید تمام تلاش خود را بکنید چون مثل قدیم نیست که هرکسی می تواند هر چه می خواهد بپوشد و دوست دارد و استایل داشته باشد، نه اصلا اینطور نیست، چون امروزه همه آن را می داند. اصول و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروز برای داشتن یک استایل خوب باید تمام تلاش خود را بکنید چون مثل قدیم نیست که هرکسی می تواند هر چه می خواهد بپوشد و دوست دارد و استایل داشته باشد، نه اصلا اینطور نیست، چون امروزه همه آن را می داند. اصول و قواعد اولیه مد و به عنوان مثال تفاوت سبک هایی مانند گلدار و تک رنگ و نحوه ترکیب آنها و ایجاد یک استایل جذاب و جدید که خسته کننده نیست را بدانید. دیدن آن ذائقه شما را مشخص می کند. البته از نظر خوش تیپ بودن الگوی اطرافیان خود خواهند بود و به همین دلیل به همه یادآوری می کنند که می خواهند نمونه خوش تیپی باشند.

البته در این بین برای خوش تیپ تر به نظر رسیدن باید بدانید چه چیزی به شما می آید و چه چیزی نه، یعنی بسته به ویژگی های ظاهری و ظاهری خود، لباس یا حتی رنگ مو و لوازم آرایشی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر پوست شما سبز است، بهترین رنگ لباس برای پوست سبز را بشناسید تا با انتخاب آن رنگ، پوست و صورت شما زیباتر به نظر برسد. حال از این نظر می خواهیم در مورد اینکه چه نوع انگشتری به انگشتان پهن و کوتاه می آید صحبت کنیم زیرا انتخاب برای این دسته از افراد کمی سخت است پس اگر انگشتان شما از این نوع هستند با ما همراه باشید.

انگشتری مناسب برای انگشتان کوتاه.

اگر به دنبال انگشتری مناسب برای انگشتان کوتاه هستید باید به دنبال انگشترهایی باشید که بدون توجه به پهنای انگشت دستتان را بلندتر نشان می دهد و حلقه هایی با سنگ های گلابی شکل، مارکی شکل و بیضی شکل این ویژگی را دارند. . می توانید با خیال راحت به آنها مراجعه کنید.

می توانید انگشترهایی با سنگ زمرد یا مستطیل نیز انتخاب کنید، زیرا انگشتان کوتاه را بلندتر نشان می دهند، اما باید مراقب باشید انگشتری با سنگ زمرد خیلی بزرگ نخرید، زیرا زاویه دار بودن سنگ باعث می شود دست شما چاق تر به نظر برسد.

انگشتر برای انگشتان پهن و کوتاه مناسب است.

انگشتری مناسب برای انگشتان پهن

اگر انگشتانتان گشاد است، به دنبال حلقه هایی باشید که در دو طرف انگشتر، پوست شما را زیاد نشان ندهد، زیرا در غیر این صورت باید منتظر بمانید تا انگشتتان بازتر شود.

البته نکته جالب انگشتان پهن این است که می‌توانید آن‌ها را به صورت بوم ببینید، عرض آن‌ها فضای بیشتری را برای امتحان کردن طرح‌های مختلف انگشتر به شما می‌دهد، به همین دلیل است که حلقه‌های بیضی شکل، مستطیلی و زمرد بهترین گزینه‌ها برای آن‌ها هستند. از شما که این نوع انگشت را دارید فقط مراقب باشید از آن حلقه هایی که دارای سنگ های باریک هستند دوری کنید زیرا این سنگ ها انگشت شما را حتی بازتر از قبل نشان می دهند که قطعاً نمی خواهید.

همچنین می توانید حلقه هایی با سنگ های خوشه ای یا حلقه هایی با سنگ های گرد انتخاب کنید تا انگشتان خود را لاغرتر نشان دهند. در مورد روند حلقه ای که انتخاب می کنید، می توانید حلقه هایی با طرح های نامتقارن را نیز انتخاب کنید که بسیار شیک هستند.

انگشتر برای انگشتان پهن و کوتاه مناسب است.

نکات مهم هنگام خرید انگشتر برای انگشتان پهن و کوتاه.

مراقب باشید انگشترهای ظریف و ساده را انتخاب نکنید زیرا برای این نوع انگشت مناسب نیستند. در عوض، می‌توانید حلقه‌های گرد و پهن را انتخاب کنید، زیرا حتی با آنها نیز پوست کمتری در دو طرف حلقه شما و برای آن‌ها دیده می‌شود. به همین دلیل انگشتان نازک تر و کشیده تر به نظر می رسند.

از انتخاب انگشترهایی با سنگ های قیمتی یا طرح های مربع خودداری کنید، زیرا این مدل های انگشتر به دلیل ظاهری که دارند توجه بیشتری را به خود و در نهایت انگشتان شما جلب می کنند، در حالی که انگشترهایی که در قسمت هایی که در بالا گفتیم به معنای بیضی و گلابی شکل هستند. برای ظاهر صیقلی که باعث می شود انگشت باریک تر، بلندتر و متعادل تر به نظر برسد.

انگشتر برای انگشتان پهن و کوتاه مناسب است.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.