افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

انواع کاشت ناخن Ombre و Baby Boomer / جذابیت دست شما با این لاک ناخن سر به فلک می کشد، خانم

  • کد خبر : 313228
انواع کاشت ناخن Ombre و Baby Boomer / جذابیت دست شما با این لاک ناخن سر به فلک می کشد، خانم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- لاک ناخن یکی از جذاب ترین قسمت های استایل خانم ها به حساب می آید که می توان آن را با لباس های فردی ست کرد و یا به سبک مدرن انتخاب و طراحی کرد. لاک ناخن در سبک ها و رنگ های مختلفی عرضه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- لاک ناخن یکی از جذاب ترین قسمت های استایل خانم ها به حساب می آید که می توان آن را با لباس های فردی ست کرد و یا به سبک مدرن انتخاب و طراحی کرد. لاک ناخن در سبک ها و رنگ های مختلفی عرضه می شود که بسته به رنگ پوست و البته سلیقه و موقعیت شما می توان از آن استفاده کرد. یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین استایل های جذاب در بین خانم ها مدل ombre است که می توان آن را به روش های مختلفی انجام داد اما همگی ظاهری مشترک دارند و جلوه ای منحصر به فرد به دستان شما می دهند. در این مقاله با انواع لاک ناخن امبر آشنا می شویم. پس اگر شما هم از طرفداران این سبک هستید با ما همراه باشید.

لاک ناخن سبک امبر چیست و چه مدلی است؟

خود کلمه ombre در زبان فرانسوی به معنای “سایه دار” است که به معنای انتقال تدریجی رنگ ها از روشن به تیره یا برعکس است. ناخن آمبره یا بیبی بومر یکی از تکنیک های طراحی ناخن است که البته برای این مدل موی امبر از دو رنگ استفاده می شود. در اینجا شما یک رنگ تیره و یک رنگ روشن دارید که به همین ترتیب یک گرادیان رنگی روی سطح ناخن ایجاد می کند.

این گرادیان رنگ ناخن به این صورت است که ابتدا رنگ لاک تیره شده و سپس به تدریج روشن می شود تا نوک ناخن روشن شود. این رنگ ها بسته به سلیقه و رنگ پوست شما متفاوت انتخاب می شوند و می توانید آن ها را در دو رنگ دلخواه خود انتخاب کنید.

انواع کاشت ناخن آمبره.

استایل امبر در واقع روش های مختلفی دارد که با توجه به ناخن ها و سلیقه هر فرد می توان آن ها را انتخاب کرد. روش های کاشت ناخن امبره عبارتند از:

امبره ناخن با اسفنج، امبره ناخن با لاک ژل، امبره ناخن با قلم، خوب هر کدام از اینها را می توان با لاک ناخن انجام داد و با لاک براق به دستانتان جلوه ای براق بدهید.

آمبره بادام

ombre-nail-model-19

ombre-nails-steps-6

model-ambre-nakhon-45

model-ambre-nakhon-6

مدل-ambre-nakhon

model-nakhon-amberh-paiizi-2

df1ccc69-4a6a-4193-8f0d-2cbc6a562076

تخلیه

1546435517_Y9yQ3



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.