افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

انواع مدل های پروتز سینه

  • کد خبر : 349216
انواع مدل های پروتز سینه

عناوین مقاله را ببینید اهرم یکی از جراحی های زیبایی سینه پروتز سینه نام دارد. این جراحی برای افزایش سایز و حجم سینه ها انجام می شود. اگر قصد انجام جراحی سینه را دارید، قبل از آن باید انواع خود را بشناسید. برای انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع پروتز سینه بر اساس بافت سینه […]

عناوین مقاله را ببینید

یکی از جراحی های زیبایی سینه پروتز سینه نام دارد. این جراحی برای افزایش سایز و حجم سینه ها انجام می شود. اگر قصد انجام جراحی سینه را دارید، قبل از آن باید انواع خود را بشناسید. برای انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع پروتز سینه بر اساس بافت سینه و اندازه آن، بهتر است از پزشک متخصص کمک بگیرید. یکی از بهترین مراکز برای انجام این جراحی کلینیک زیبایی جردن دکتر نجف بیگی می باشد که با مراجعه و انجام معاینات و مشاوره های لازم می توانید جراحی موفقیت آمیز یا رضایت بخشی داشته باشید. در ادامه برای اینکه با انواع مدل های پروتز سینه بیشتر آشنا شوید آنها را به شما تقدیم می کنیم.

انواع پروتز سینه بر اساس جنسیت

روکش بالایی تمامی پروتزهای سینه سیلیکونی بسیار مقاوم است. پروتزهای سینه با توجه به نوع محتوایی که دارند به دو گروه تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی این دو گروه می پردازیم.

  • محلول سالین یا محلول فیزیولوژیکی: محتویات داخل این نوع پروتز سینه مخلوطی از آب و نمک استریل شده است. این نوع پروتز سینه بیشتر برای خانم هایی که بافت سینه کوچکی دارند مناسب است.
  • ژل سیلیکونی: این مدل از پروتز سینه شباهت زیادی به بافت طبیعی سینه دارد و به گونه ای است که همه می توانند از آن استفاده کنند. بیشتر از پروتزهای سیلیکونی استفاده می شود.

انواع پروتز سینه بر اساس سایز

یکی از مهمترین موارد در جراحی سینه که نیاز به دقت بالایی دارد اندازه پروتز است. زیرا تاثیر زیادی در نتیجه نهایی جراحی دارد و با یک تغییر کوچک با مدل انتخابی متفاوت است. انتخاب مناسب ترین پروتز سینه برای هر فرد توسط جراح بر اساس پهنای قفسه سینه فرد و میزان پوست اضافی برای افزایش حجم انجام می شود. به طور کلی حجم و سایز پروتز سینه دارای ارزش استانداردی است و طبق آمارهای عمومی رایج ترین اندازه پروتز سینه بین 300 تا 500 می باشد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که پروتز در پروتز متفاوت است. بدن افراد مختلف، زیرا اعضای بدن افراد تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. به عنوان مثال، اندازه پروتز سینه برای فردی با جثه لاغر بزرگتر نشان داده می شود، اما برای فردی با جثه بزرگ، همان پروتز اندازه کوچکتر است. برای این کار جراح مناسب ترین اندازه پروتز سینه را با توجه به شکل و آناتومی بدن انتخاب می کند. حجم و اندازه پروتز سینه سه نوع است:

  • برآمدگی کم یا استاندارد
  • برجستگی بالا
  • برجستگی بیش از حد

پروتز سینه بر اساس مدل.

پروتز سینه انواع مختلفی دارد که پروتز مناسب برای هر فرد توسط پزشک متخصص و بر اساس عوامل زیادی تعیین می شود. انواع پروتز سینه بر اساس مدل به دو گروه طبقه بندی می شوند که در ادامه این دو گروه را به شما معرفی می کنیم.

پروتزهای گرد

این مدل پروتز سینه روی بدن افراد کاملاً متقارن بوده و از تمام زوایای بدن فرد شباهت زیادی به نیمکره دارد و گرد و خوش فرم است.

پروتز قطره اشکی

این مدل از پروتز سینه به این صورت است که قسمت بالایی پروتز سینه ضخامت کمتر و قسمت پایینی ضخامت بیشتری دارد. این مدل پروتز ظاهری کاملا طبیعی دارد و با توجه به مدل و ساختاری که دارد شباهت زیادی به سینه طبیعی دارد.

تفاوت بین پروتز سینه گرد و اشکی شکل

از نظر شکل، پروتز سینه در دو نوع گرد و اشکی شکل موجود است. هر دو نوع پروتز زیبا هستند اما اینکه از کدام مدل در جراحی سینه استفاده شود به موارد زیادی مانند سلیقه بیمار، شکل و آناتومی بدن بیمار و نظر جراح در مورد مدل و اندازه سینه بستگی دارد . در بین این دو مدل، نوع گرد آن جزو اولین پروتزهایی بود که برای جراحی سینه استفاده شد. سپس نوع دیگری از پروتز به بازار آمد، یعنی مدل اشکی شکل. در ادامه شما را با تفاوت های این دو مدل آشنا می کنیم.

ساختار و ترکیب

پروتزهای گرد دارای پوسته صاف و مسطح بوده و محتوای آن آب و محلول های نمکی است. اما مدل قطره ای شکل دارای محتوای ژل مانندی است که نسبت به مدل گرد غلظت بیشتری دارد. وقتی فرد از حالت خوابیده به حالت ایستاده تغییر می کند متوجه تفاوت این مطالب خواهید شد. در مدل گرد، زمانی که فرد دراز می کشد، محتویات داخل پروتز کشیده می شود و زمانی که فرد ایستاده است، محتویات داخل پروتز در انتهای آن قرار می گیرد. اما مدل قطره اشک اینطور نیست و شکل پروتزها چه دراز کشیده و چه ایستاده حفظ می شود.

شکل و ظاهر پروتزها.

با استفاده از مدل گرد یا مدل اشکی، هر کدام فرم متفاوتی برای سینه ها ایجاد می کنند. پروتزهای گرد طبق نامش سینه های شما را گرد و برجسته می کند و سینه ها را کمی به سمت بالا متمایل می کند، اما مدل قطره ای شکل آن اینطور نیست، این مدل به سینه ها حالت بیضی می دهد که قالب می گیرد و به سینه های طبیعی شبیه می شود.

پروتز سینه با توجه به نوع و ساختار بافت.

پروتزهای سینه بسته به نوع بافت می توانند صاف یا زبر باشند. پروتزهای صاف ظاهر طبیعی تری نسبت به نوع دیگر دارند. پروتزهای گردی که در بالا به شما ارائه کردیم معمولا بافت نرمی دارند. نرمی پروتزهای گرد باعث چرخش آزادانه روی سینه افراد می شود و در نتیجه حالت طبیعی تری خواهند داشت. برای پروتزهای قطره ای شکل معمولا از پروتزهای خشن استفاده می شود. دلیل این امر این است که پروتزهای اشکی عمدتاً در قسمت بالایی قفسه سینه افراد قرار می گیرند و این بافت زیر آنها را در جای خود نگه می دارد. یکی از مزایای پروتزهای خشن نسبت به پروتزهای صاف این است که سطح ناصاف این نوع پروتزها به این معنی است که پروتزها دقیقاً در جایی که قرار می گیرند ثابت می شوند و حرکت نمی کنند. پروتزهای قطره ای شکل و خشن برای کسانی که به دنبال زیبایی هستند و دارای مقدار کمی بافت طبیعی سینه هستند مناسب است.

حرف آخر

امروزه بسیاری از افراد تحت عمل جراحی سینه قرار می گیرند که پروتز سینه نیز نامیده می شود. با پیشرفت علم، انواع پروتز سینه بنا به درخواست مردم تولید و در بازار عرضه شد. پروتزهای سینه انواع مختلفی دارند که هر کدام از نظر ظاهر، جنس، اندازه، ساختار و ترکیب متفاوت هستند. اگر قصد انجام جراحی سینه را دارید، بهتر است با انواع مدل های این محصول آشنا شوید و اطلاعات لازم را در مورد انواع پروتز سینه به دست آورید. یک پزشک زیبایی تشخیص می دهد که کدام پروتز سینه برای شکل و آناتومی قفسه سینه و بدن شما مناسب است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی جردن دکتر نجف بیگی بهترین و مناسب ترین نوع پروتز سینه را بشناسید و مشاوره بگیرید و معاینات لازم را انجام دهید و با آگاهی کامل عمل جراحی سینه را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=349216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.