افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

انواع مدل های بهاری با روسری/مچ مینی و در عین حال زنانه و شیک خواهید بود

  • کد خبر : 253909
انواع مدل های بهاری با روسری/مچ مینی و در عین حال زنانه و شیک خواهید بود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای مد دنیایی است که با رقابت و روند حرکت می کند. در واقع آنچه ما به عنوان لباس و استایل می پوشیم از دنیای مد و مد نشات می گیرد که هر چند ماه یا هر چند سال یکبار تغییر می کند و من […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای مد دنیایی است که با رقابت و روند حرکت می کند. در واقع آنچه ما به عنوان لباس و استایل می پوشیم از دنیای مد و مد نشات می گیرد که هر چند ماه یا هر چند سال یکبار تغییر می کند و من و شما سال گذشته آن را زشت می دیدیم. می بینید که تبدیل شده است. شیک و محبوب بسیاری از مردم امسال. در واقع لباس های مورد استفاده در استایل علاوه بر اینکه باید متناسب با اندازه و رنگ پوست و سلیقه ما باشد، باید مطابق با مد روز نیز باشد. برای مثال در دنیای امروزی از مدل های جدید روسری استفاده می شود. روسری های فسکالی که به روسری مینی یا روسری بچه معروف هستند.

روسری های مینی شال های کوچکی هستند که در ابعاد 70*70 یا نهایتا 80*80 طراحی و تولید می شوند. آنها طرفداران زیادی دارند و به راحتی با بسیاری از سبک ها ترکیب می شوند. اما بسیاری از خانم ها این سوال را دارند که این مدل روسری را دقیقا با چه چیزی می توان ترکیب کرد؟ خوب، در پاسخ باید بگوییم که فقط مقاله ما را دنبال کنید تا ببینید چگونه این روند جذاب را تنظیم کنید.

روسری مینی را با کت بپوشید، واقعا زیباست.

مانتو کتی یکی از لباس های پرطرفدار در سال های اخیر است که برای انواع سایز و مدل طراحی و دوخته می شود. اما چه مدل مانتویی را می توان با روسری مینی ترکیب کرد؟ در واقع بهترین مانتو برای ست کردن با روسری مینی آنهایی هستند که یقه های بزرگ با آستین های چین دار دارند. از طرفی اگر مانتو شما تزئیناتی در قسمت بالایی بدن داشته باشد می تواند زیباتر به نظر برسد، زیرا اگر این مدل مانتو با روسری یا شال بزرگ پوشیده شود، باعث بزرگتر نشان دادن بالاتنه می شود. تزئینات روی لباس آنها بزرگتر به نظر می رسند. پنهان باشد و این شرم آور است. به این ترتیب ظاهر شما شیک و آراسته می شود.

استایل با روسری مینی

روسری مینی با لباس

شاید در نگاه اول فکر کنید که روسری مینی برای استایل های روزمره و غیررسمی مناسب است، البته باید بدانید که این مدل روسری می تواند با لباس های رسمی هم هماهنگی بسیار خوبی داشته باشد و ظاهر زیبایی را برای شما ایجاد کند. البته نه هر روسری کوتاه! در واقع بهترین گزینه در این زمینه روسری های مینی ابریشمی یا ساتن هستند. زیرا این سبک روسری ها به استایل شما ظاهری رسمی و رسمی می بخشد و این حس شما را به دیگران نیز منتقل خواهد کرد. اگر به دنبال تیپ خاص تری هستید، باید بگوییم که می توانید روسری مینی خود را با مروارید یا مهره تزئین کنید.

استایل با روسری مینی

همچنین می توانید یک روسری کوچک با کاغذ درست کنید.

کاغذ یکی از عناصری است که می توان آن را به خوبی با روسری های مینی ترکیب کرد. در واقع با این مدل می توانید ترکیبی از نوستالژی و دخترانه، مدرن و بسیار بهاری ایجاد کنید. استفاده از روسری مینی بسته به سلیقه شما مدل های مختلفی دارد. می توانید روسری خود را هر طور که دوست دارید کاملا با حجاب یا موهای تزئین شده ببندید و با مدل خود هماهنگ کنید. می توانید از کاغذهای ساده در کنار روسری های مینی چاپی و رنگی برای زیباتر شدن و جذابیت بیشتر بعد از ظهر خود استفاده کنید.

استایل با روسری مینی

یک روسری مینی اسپرت بپوشید

خوشحالم که زنی مجذوب ورزشکاران است و می‌خواهد روسری مینی بپوشد و مثلاً آن را با هودی بپوشد. در اینجا می توانید لباس خود را بپوشید و سپس روسری مینی را به شکل هدبند ببندید یا آن را مانند روسری دور گردن خود تزئین کنید.

استایل با روسری مینی

در سرما، یک روسری مینی با کت بسیار جذاب به نظر می رسد.

اما شال مینی فقط مختص فصول گرم سال نیست و اگر علاقه مند به پوشیدن آن در سرما هستید، می توانید به راحتی آن را با مانتو ترکیب کنید. کت های خز، یقه bb، یقه ملوانی و یقه انگلیسی از بهترین مدل ها برای ست کردن با روسری های مینی هستند. برای جلوگیری از سرد شدن بیش از حد می توانید از روسری های بچه ابریشمی یا پشمی استفاده کنید.

استایل با روسری مینی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=253909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.