افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

انهدام 75 باند سارق در لرستان/مالبختگان این سامانه را ببینید

  • کد خبر : 397774
انهدام 75 باند سارق در لرستان/مالبختگان این سامانه را ببینید

به گزارش رکنا از لرستان؛ رئیس پلیس آگاهی لرستان در نشست با خبرنگاران گفت: امسال هیچ گونه سرقت خشن در استان رخ نداده و در مجموع ۷۴۲ فقره سرقت کشف شده است. سرهنگ عبدالرضا رخشان با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و اشراف اطلاعاتی پلیس لرستان افزود: سارقان دارای سوابق به صورت هوشمند از طریق دستگاه […]

به گزارش رکنا از لرستان؛ رئیس پلیس آگاهی لرستان در نشست با خبرنگاران گفت: امسال هیچ گونه سرقت خشن در استان رخ نداده و در مجموع ۷۴۲ فقره سرقت کشف شده است.

سرهنگ عبدالرضا رخشان با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و اشراف اطلاعاتی پلیس لرستان افزود: سارقان دارای سوابق به صورت هوشمند از طریق دستگاه های الکترونیکی رصد و رصد می شوند که این امر تاثیر بسزایی در کاهش سرقت ها در استان داشته است.

وی افزود: سامانه «نما» کالاهای مسروقه کشف شده را بارگذاری می کند و مفقودین می توانند با مراجعه به این سامانه کالای خود را شناسایی و دریافت کنند. همچنین تمامی نمونه ها و یافته های علمی در بخش شناسایی و مجرمان از طریق بیومتریک شناسایی می شوند. قرنیه چشم قابل تشخیص است.

رئیس پلیس آگاهی لرستان با تاکید بر اینکه هماهنگی دستگاه های اجرایی با پلیس موجب کاهش سرقت ها شده است، ادامه داد: 67 درصد سرقت ها در لرستان، سرقت های خرد است که توسط معتادان متجاهر انجام می شود.

سرهنگ رخشان افزود: تمامی زباله های خرم آباد برای حفظ بهداشت، زیباسازی شهر و کاهش سرقت ساماندهی و به خارج از شهر منتقل شد و با الزام اخذ پروانه کسب با این اقدامات جرایم سرقت در لرستان 15 درصد کاهش یافت و کشفیات. نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه کلاهبرداری ها در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می شود بدون پاسخگویی به پیامک و تماس های مشکوک، سریعا به پلیس فتا اطلاع دهند.

وی گفت: در حوزه قتل امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش گزارش شده است. همچنین یک مورد سرقت مسلحانه در جاده آزاد پل زال گزارش شد و سارقان شناسایی و دستگیر شدند. کمتر از چهار ساعت

سرهنگ رخشان با اشاره به مشکل روشنایی معابر در بزرگراه پل زال گفت: امسال سه باند سارقان بزرگراهی در این محور شناسایی و دستگیر و 42 فقره کشف و ضبط اموال در این محدوده انجام شد.

امین پارسا/لرستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.