افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

انهدام 28 خودروی نظامی اسرائیل در آخرین شبانه روز – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 144449
انهدام 28 خودروی نظامی اسرائیل در آخرین شبانه روز – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان ها قسام هنگام توصیف دستاوردهای رزمندگان. قسام وی در نبرد با رژیم صهیونیستی گفت: رزمندگان قسام آنها از ابتدا با نظامیان مهاجم صهیونیست مقابله کردند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند. سخنگوی گردان شهید عزالدین قسام وی در سخنانی اعلام کرد […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان ها قسام هنگام توصیف دستاوردهای رزمندگان. قسام وی در نبرد با رژیم صهیونیستی گفت: رزمندگان قسام آنها از ابتدا با نظامیان مهاجم صهیونیست مقابله کردند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.

سخنگوی گردان شهید عزالدین قسام وی در سخنانی اعلام کرد که رزمندگان قسام آنها در 24 ساعت گذشته موفق شدند 28 خودروی نظامی (شامل تانک، خودروهای زرهی و نفربر) را در تمام جبهه های درگیری در نوار غزه به طور کامل یا جزئی منهدم کنند.

قبلا رزمندگان گردان ها. قسام اعلام کرد که یک تانک اسرائیلی در این منطقه است آلفالوجا در کمپ جبالیا آنها شمال نوار غزه را با موشک یاسین 105 هدف قرار دادند که در این عملیات چند نظامی صهیونیست کشته یا زخمی شدند. همچنین با یک واحد اسرائیلی در این منطقه درگیر است. آلفالوجاآنها چندین نظامی صهیونیست را کشتند.

گردان ها قسام وی همچنین از درگیری شدید با نظامیان خبر داد درست است که در آلفالوجا ادامه دارد و جنگنده ها به پنج خودروی نظامی اسرائیل حمله کردند.

مبارزان قسامسربازان اسرائیلی در ساختمانی در بیت هانون آنها در شمال نوار غزه مستقر بودند و هدف حملات موشکی قرار گرفتند.

گردان ها قسام برای حمله به یک تانک اسرائیلی با بمبشوآز“در آیه هانون در شمال نوار غزه و همچنین 4 خودروی نظامی ارتش اشغالگر در شرق غزه راکت یاسین 105 را هدف قرار دادند.

گردان ها قسام وی همچنین از تلاش یک تانک اسرائیلی برای رسیدن به شرق بیت خبر داد. لاهیا نفوذ آن کند است و با موشک «یاسین 105» منهدم شد.

امروز صبح هم گردان ها قسام وی از حمله به 10 خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی و دو پایگاه اسرائیلی خبر داد.

در بیانیه گردان ها. قسام آمده است: رزمندگان گردان ها. قسام صبح امروز توانستند 5 تانک و 5 نفربر رژیم صهیونیستی را در محور شرقی غزه با موشک یاسین 105 مورد حمله قرار دهند.

در بیانیه قسام گزارش شده است که شبه نظامیان توانستند چند تن از نیروهای دشمن را از فاصله صفر در منطقه شیخ رضوان به هلاکت برسانند و به سلامت به پایگاه های خود بازگردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.