افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

انهدام موفقیت آمیز اهداف زمینی توسط جنگنده های سوخو-24 و اف 4

  • کد خبر : 33943
انهدام موفقیت آمیز اهداف زمینی توسط جنگنده های سوخو-24 و اف 4

بمب افکن های راهبردی سوخو 24 و اف 4 نیروی هوایی ارتش در یازدهمین رزمایش نیروی هوایی فدائیان حریم ولایت 1402 در یک حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری رادارهای زمینی نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در کاغذ دشمن) را با موفقیت هدف قرار دادند و منهدم کردند. فرمانده معظم کل قوا علیرضا رودباری […]

بمب افکن های راهبردی سوخو 24 و اف 4 نیروی هوایی ارتش در یازدهمین رزمایش نیروی هوایی فدائیان حریم ولایت 1402 در یک حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری رادارهای زمینی نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در کاغذ دشمن) را با موفقیت هدف قرار دادند و منهدم کردند.

فرمانده معظم کل قوا علیرضا رودباری سخنگوی یازدهمین رزمایش هوایی فدائیان حریم ولایت ۱۴۰۲ گفت: پس از بمباران موفقیت‌آمیز مواضع نیروهای نارنجی (نیروهای ادغام شده در نقش دشمن) توسط بمب‌افکن‌های سوخو 24، با استفاده از بمب‌افکن‌های راهبردی F4، هدف غافلگیرانه موشکی جنگنده‌-بمب‌افکن‌های شبانه را منهدم کردند. و در اوج پست.

وی افزود: شلیک به اهداف هوایی در ارتفاعات و سرعت‌های مختلف با استفاده از انواع موشک‌های لیزری، تلویزیون حرارتی، رادار و انواع موشک‌ها و بمب‌های تولید شده توسط متخصصان کشوری از بخش‌های مهم این مرحله از رزمایش بود.

امیر رودباری بیان کرد: استفاده از فلر برای روشنایی صحنه نبرد با هدف شناسایی و انهدام اهداف و پرندگان مشابه توسط هواپیمای F4 در این رزمایش بود.

سخنگوی یازدهمین رزمایش نیروی هوایی حریم ولایت فداییان بیان کرد: در ادامه این رزمایش، عملیات سوخت گیری هوایی از تانکر سوخت بوئینگ 707 برای پوشش هوایی در ارتفاع پایین توسط جنگنده های F14 با موفقیت انجام شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.