افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

انهدام شبکه شرکای رژیم صهیونیستی توسط اطلاعات سپاه

  • کد خبر : 371896
انهدام شبکه شرکای رژیم صهیونیستی توسط اطلاعات سپاه

روابط عمومی کل سپاه گزارش داد؛ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستگیری 12 نفر از عوامل رژیم صهیونیستی در 6 استان کشور که به صورت شبکه ای قصد انجام اقدامات ضد امنیتی در ایران را داشتند، خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از سپاه نیوز؛ پس از اقدام […]

روابط عمومی کل سپاه گزارش داد؛

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستگیری 12 نفر از عوامل رژیم صهیونیستی در 6 استان کشور که به صورت شبکه ای قصد انجام اقدامات ضد امنیتی در ایران را داشتند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از سپاه نیوز؛ پس از اقدام هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران برای حمله به شبکه ای متشکل از 12 عنصر مزدور و همدستان رژیم صهیونیستی در 6 استان کشور که قصد انجام عملیات ضد – اقدامات امنیتی علیه مردم عزیزمان، روابط عمومی کل سپاه اطلاعیه ای صادر کرد.

متن آگهی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

توجه مردم نجیب و قهرمان ایران را جلب می کند:

در پی ناکامی مفتضحانه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و اروپایی آن به ویژه آمریکا در دستیابی به اهداف شوم و شیطانی علیه مردم غزه و لبنان، سرکردگان جنایتکار این رژیم دروغین و نژادپرست تلاش می کنند تا بحران را در این منطقه گسترش دهند. پاراگراف برای فرار از وضعیت راهبردی این روزها وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده و مجموعه ای از اقدامات ضد امنیتی را در کشورمان برنامه ریزی کرده بودند.

برای مقابله با این توطئه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از خداوند متعال و اشراف نظارتی، اطلاعاتی، اطلاعاتی و میدانی و تلاش جهادگران و انقلابیون شبکه ای متشکل از 12 عنصر مزدور و همدستان. این رژیم که به دنبال اعمال اقدامات ضدامنیتی علیه مردم بود، در 6 استان شناسایی و مورد حمله اطلاعاتی قاطع قرار گرفت.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.