افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

انهدام باند میانی سارقان.

  • کد خبر : 180483
انهدام باند میانی سارقان.

آفتاب نیوز: سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کشف چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و یک فقره سرقت احشام در محدوده کژپکنان شهرستان میانه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. از پلیس شهر وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات […]

آفتاب نیوز:

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کشف چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و یک فقره سرقت احشام در محدوده کژپکنان شهرستان میانه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. از پلیس شهر

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دو متهم را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی قضایی سارقان را در یکی از استان های همجوار دستگیر کردند.

سردار محمدی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی به 11 فقره سرقت کابل برق و مقداری راس احشام (گوسفند) به ارزش 25 میلیارد ریال اعتراف کرد و اموالی نیز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر نیز مالخر شناسایی و دستگیر شد، گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان بر برخورد قاطع پلیس با اخلال گران نظم و امنیت عمومی تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار یا موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف و دستگیری سه قاچاقچی در مرند

فرمانده انتظامی مرند از کشف یک کیلوگرم شیشه و ۲۲۵ گرم هروئین و دستگیری سه قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ علی اسعدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر فروش مواد مخدر توسط مردم در شهرستان مرند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش و بررسی 24 ساعته پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عملیاتی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان موفق به شناسایی، تعقیب و درمان آنها شد. .

سرهنگ اسعدیان گفت: در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان توسط پلیس دستگیر و در بازرسی از خودروی متهم یک کیلوگرم شیشه، 225 گرم هروئین کشف کردند. ، یک ترازو دیجیتال دارویی، یک دستگاه خودپرداز و یک قبض شمار کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: پلیس از هیچ تلاشی برای مبارزه با سوداگران مرگ و افزایش احساس امنیت فروگذار نخواهد کرد. در جامعه. اطلاعات مربوط به هرگونه مصرف، تهیه و توزیع مواد مخدر باید در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.