افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

انهدام باند سارقان سیم و کابل در شهرستان میدان

  • کد خبر : 270737
انهدام باند سارقان سیم و کابل در شهرستان میدان

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن رفیعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در مناطق کاژکنان، طوق و آچاچی این شهرستان که موجب نارضایتی شهروندان شده است، موضوع به ویژه وجدان شهر را برانگیخته است. مبارزه با سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. سرهنگ رفیعی بیان کرد: با […]

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن رفیعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در مناطق کاژکنان، طوق و آچاچی این شهرستان که موجب نارضایتی شهروندان شده است، موضوع به ویژه وجدان شهر را برانگیخته است. مبارزه با سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ رفیعی بیان کرد: با گشت های مشخص و کار فنی و اطلاعاتی کارآگاهان شهرستان، اطلاعات شهرستان به نتیجه رسید و اعضای این باند که 4 سارق غیر بومی سابقه دار و یک مالخر بودند شناسایی شدند.

این افسر انتظامی افزود: این افراد پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در استان های مختلف کشور توسط پلیس دستگیر و پس از مواجهه با مدارک و مستندات در اختیار پلیس به 28 فقره اتهام سیم و اعتراف کردند. سرقت کابل های برق

وی با بیان اینکه طرح نظارت و کنترل ویژه پسماند به صورت دوره ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اجرا می شود، گفت: در صورت کشف اجناس مسروقه به ویژه سیم و کابل برق مسروقه در واحدهای آنها، این افراد به جرم خرید و فروش مسروقه متهم خواهند شد. کالاهایی که توسط یگان مربوطه دستگیر و پلمپ شده باشد، متهم به مرجع قضایی معرفی می شود.

رئیس پلیس Police شهرستان میانه با اشاره به اینکه دو خودرو از سارقان توقیف و متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=270737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.