افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

انهدام باند بزرگ صادرکننده قرار بازداشت / 3 کارمند دادگستری همدست آنها

  • کد خبر : 286880
انهدام باند بزرگ صادرکننده قرار بازداشت / 3 کارمند دادگستری همدست آنها

به گزارش رکنا: قاضی حفاظت اطلاعات و اجرای احکام کیفری شهرستان لنگرود در استان گیلان در رسیدگی به پرونده های اجرای احکام کیفری در چند مورد با مشکل اساسی مواجه شد و متوجه شد که در این موارد، قرار بازداشت صادر شده است. . برای مشمولان اسناد وثیقه و یا در پرونده ای دیگر بدون […]

به گزارش رکنا: قاضی حفاظت اطلاعات و اجرای احکام کیفری شهرستان لنگرود در استان گیلان در رسیدگی به پرونده های اجرای احکام کیفری در چند مورد با مشکل اساسی مواجه شد و متوجه شد که در این موارد، قرار بازداشت صادر شده است. . برای مشمولان اسناد وثیقه و یا در پرونده ای دیگر بدون اجرای حکم پرونده مختومه شد.

اساساً کارکرد ویژه گروه مذکور این بوده است که با همکاری و همدستی مسئولان مختلف عدالت اداری و توسل به اقدامات مجرمانه و جعل نامه های مکانیزه، اقدام به بسته شدن چندین پرونده اجرای احکام کیفری و رفع بازداشت افراد کرده است. اسناد.

پس از وقوع موارد مذکور، موضوع به سرعت برای حفاظت اطلاعات دستگاه قضایی و دادگستری کل استان بررسی و دو نفر از محکومانی که پرونده آنها بدون اجرای حکم بایگانی شده است، بازداشت خواهند شد. با آغاز تحقیقات از دستگیرشدگان، دو تن از نویسندگان اصلی شبکه راشا و آرشا شناسایی و با اقدام فوری دستگاه قضایی استان این افراد دستگیر شدند.

این گزارش حاکی است؛ با دستگیری متهمان و بنا به اظهارات آنها، پرونده برای 3 نفر از کارکنان اداری قوه قضائیه آغاز شد که آنها نیز پس از بازداشت و تحقیقات به ارتکاب جرم خود اعتراف کردند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده تمامی متهمان دستگیر شده با صدور قرار تامین کیفری روانه زندان شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.