افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

انقلاب اسلامی به مردم حق انتخاب و مشارکت داد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 197356
انقلاب اسلامی به مردم حق انتخاب و مشارکت داد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

«حجت الاسلام احد آزادیخواه» نماینده مردم ملایر در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بیشتروی با اشاره به ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تاثیر آن بر میزان مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: انتخابات نماد جمهوریت و مردم سالاری دینی و حقی است که مردم ما با پیروزی انقلاب اسلامی به دست آوردند. . وی […]

«حجت الاسلام احد آزادیخواه» نماینده مردم ملایر در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بیشتروی با اشاره به ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تاثیر آن بر میزان مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: انتخابات نماد جمهوریت و مردم سالاری دینی و حقی است که مردم ما با پیروزی انقلاب اسلامی به دست آوردند. .

وی خاطرنشان کرد: مردم قبل از انقلاب اسلامی از حقوقی مانند مشارکت در سرنوشت کشور و انتخاب مسئولان برخوردار نبودند، زیرا رژیم مذموم شاهنشاهی همه حقوق و آزادی و حقوق را از مردم سلب کرده بود. ایمان داشتن نشد، اما انقلاب اسلامی به مردم ایران حق انتخاب و مشارکت داد و 45 سال است که مردم ما در انتخابات مختلف شرکت کرده و مسئولان کشور را انتخاب کرده اند.

نماینده مردم مالایی در شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید به صورت گسترده به پای صندوق های رای بروند و با مشارکت حداکثری خود افراد اصلح را برای شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنند. اگر افراد اصلح انتخاب شوند، مردم می توانند به خواسته های خود جامه عمل بپوشانند و قطعا آن افراد می توانند مطالبات مردم را به خوبی پیگیری کنند.

آزادی خواه با تاکید بر اینکه عدم شرکت و تحریم انتخابات نتیجه ای جز ناامیدی و هرج و مرج در اداره کشور نخواهد داشت، گفت: اگر می خواهیم رونق اقتصادی، بهبود معیشت مردم، رونق تولید و بهبود وضعیت اشتغال کشور را بخواهیم. شیوه ای که این امر مستلزم مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.» حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از استکبار و استبداد است که تمام تلاش خود را برای تضعیف انتخابات 20 اسفند در ایران به کار گرفته است. دشمنان بدانند که ملت ما بار دیگر در روز انتخابات حماسه خواهد ساخت و با مشارکت حداکثری خود، دشمن را ناکام خواهند گذاشت و اجازه نخواهند داد به اهداف شوم خود برسد.

وی تصریح کرد: برای افزایش مشارکت در انتخابات باید فضای تعاملی بین جریان های سیاسی کشور بیشتر تقویت شود که چندی پیش در این زمینه شاهد بودیم. رئيس جمهور کشور ما با جمعی از فعالان و احزاب سیاسی دیداری صمیمانه داشت که افزایش این دیدارها بسیار مؤثر است و منجر به همبستگی و وحدت ملی می شود.

نماینده مردم مالایی در شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که در آستانه انتخابات مدام موضوع «تطهیر» را مطرح می کنند باید توضیح دهند که منظور از تطهیر در این زمینه چیست. اگر بحث تطهیر تعداد زیادی از جریان‌های مورد قبول نظام است، ما هرگز این تطهیر را نمی‌پذیریم و معتقدیم باید همه احزاب، تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی را که زیر سایه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، خودی بدانیم و به این معنا. ، امر توجه داشته باشید که ثنویتتفکیک و تفکیک به هیچ وجه راحت نیست و از سوی دیگر انقلاب مالکیت طلاق جنبش و گروهی نیست و انقلاب اسلامی برای همه است. اگر این راهبرد مورد توجه کشور باشد و به چراغ روشنایی تبدیل شود، مطمئن باشید که مردم و جریان های سیاسی همسو به پای صندوق های رای خواهند رفت.

آزادیخواه با اشاره به اینکه مردم ممکن است گلایه داشته باشند اما پای صندوق های رای می روند و انتخابات ما پرشور خواهد بود، گفت: مردم واقعا گلایه دارند و سفره شان کم شده و از برخی فسادها، دعواها و اختلاس ها ناراضی هستند اما این مسائل نباید منجر به کاهش مشارکت در انتخابات شود.

وی تاکید کرد: به شکایت از حقوق مردم باید در جای خود رسیدگی شود و انتخابات فرصتی طلایی برای ملت است. اکنون که مردم از سوءمدیریت های خاص ناراضی هستند، باید نمایندگانی سالم، پاک و جریان ساز انتخاب کنند. انتخابات فرصتی است تا مردم با انتخاب افراد اصلح زمینه رفع مشکلات و دغدغه های کشور را فراهم کنند و امیدوارم میزان مشارکت در انتخابات بالا باشد تا دشمن خوشحال نشود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.