افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

انفجار بمب در فرودگاه ژاپن بسته شد

  • کد خبر : 383537
انفجار بمب در فرودگاه ژاپن بسته شد

آفتاب نیوز: یک بمب آمریکایی متعلق به دوران جنگ جهانی دوم که در فرودگاه میازاکی ژاپن مدفون شده بود، بعد از ظهر چهارشنبه به طور کامل منفجر شد و بخشی از فرودگاه را ویران کرد. به گفته منابع رسانه ای، این انفجار حفره بزرگی در تاکسی وی فرودگاه ایجاد کرد و عملکرد این فرودگاه با […]

آفتاب نیوز:

یک بمب آمریکایی متعلق به دوران جنگ جهانی دوم که در فرودگاه میازاکی ژاپن مدفون شده بود، بعد از ظهر چهارشنبه به طور کامل منفجر شد و بخشی از فرودگاه را ویران کرد.

به گفته منابع رسانه ای، این انفجار حفره بزرگی در تاکسی وی فرودگاه ایجاد کرد و عملکرد این فرودگاه با اختلال مواجه شد.

منابع رسانه ای ژاپنی و روسی نیز گزارش دادند که این انفجار زمانی رخ داد که فرودگاه ساحلی چندان شلوغ نبود و هیچ هواپیمایی از نزدیک محل انفجار عبور نمی کرد.

فیلم‌های نظارتی منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که انفجار یک توده بزرگ از گرد و غبار و دود را به هوا می‌فرستد. الگوی انفجار نشان می دهد که این بمب در اعماق زمین مدفون شده است.

انفجار حفره بزرگی در کنار یکی از تاکسی وی های فرودگاه ایجاد کرد. این حادثه باعث تعطیلی این تاسیسات و لغو بیش از 70 پرواز شد.

انتظار می رود تاکسی وی فرودگاه روز پنجشنبه پس از پر شدن حفره و ترمیم سطح به حالت عادی بازگردد.

به گفته رسانه های محلی، نیروهای دفاع شخصی و پلیس ژاپن معتقدند که انفجار ناشی از یک بمب آمریکایی 500 پوندی بوده که از زمان جنگ جهانی دوم در زیر فرودگاه مدفون شده بود. مقامات در حال حاضر در حال بررسی علت این انفجار ناگهانی هستند.

فرودگاه میازاکی در ابتدا به عنوان یک فرودگاه نظامی در سال 1943 در پایگاه نیروی دریایی امپراتوری ژاپن ساخته شد. این فرودگاه در طول جنگ جهانی به عنوان یکی از نقاط عملیاتی برای پروازهای انتحاری توسط خلبانان ژاپنی مورد استفاده قرار می گرفت.

تقریبا 50 عملیات کامیکازه در این فرودگاه انجام شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.