افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

انفجار آخرین اقامتگاه السنوار؛ این سکانس حذف شدنی نیست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405155
انفجار آخرین اقامتگاه السنوار؛ این سکانس حذف شدنی نیست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، رژیم صهیونیستی خانه ای را که یحیی السنوار رهبر حماس تا آخرین لحظه قبل از شهادت در آن قرار داشت، منفجر کرد و صحنه حماسه ای را در جهان به یادگار گذاشت. به گزارش الجزیره: خانه، کاناپه، مبل و چوب، همه در آخرین صحنه مقاومت السنوار قبل از شهادت وجود دارد. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رژیم صهیونیستی خانه ای را که یحیی السنوار رهبر حماس تا آخرین لحظه قبل از شهادت در آن قرار داشت، منفجر کرد و صحنه حماسه ای را در جهان به یادگار گذاشت.

به گزارش الجزیره: خانه، کاناپه، مبل و چوب، همه در آخرین صحنه مقاومت السنوار قبل از شهادت وجود دارد. این صحنه آخر سرنشینان را دیوانه کرد و یک شکست رسانه ای را برای آنها رقم زد. اشغالگران تمام تلاش خود را به کار بستند تا این صحنه را از شبکه های اجتماعی حذف کنند، اما هیچ دستاوردی نداشتند و اسرائیل نتوانست تصویر مقاومت السنوار را از بین ببرد و به این فکر افتادند که خانه ای را که رهبر حماس در آن پناه گرفته بود، منفجر کنند. در آخرین لحظات مقاومت سقوط کردند.

با منفجر کردن خانه مذکور، این سوال در شبکه های اجتماعی مطرح شد که آیا سرنشینان توانایی پاک کردن آخرین تصویر از موقعیت السنوار را دارند؟

این کاربران اظهار داشتند: این تصور باطل است که انفجار این خانه می تواند تصویر تصویر بسته را در حافظه ملت های آزاده پاک کند.

برخی دیگر از کاربران شبکه های اجتماعی این اقدام رژیم صهیونیستی را به سخره گرفتند و گفتند: الصنوار آنها را به حدی ترساند که می ترسند از زیر آوار بلند شود و با آنها مقابله کند. الصنوار چه در زمان حیات و چه پس از شهادتش در بین مهاجمان عقده روانی ایجاد کرده است. پس از پیروزی، السنوار به شکست متجاوزان ادامه می دهد. این مرد با اسرائیلی هایی که از بدن او می ترسند چه کرده است؟

برخی دیگر از کاربران نیز اعلام کردند: حتی اگر خانه را تخریب و منفجر کنند، بازسازی می شود تا به آکادمی علوم نظامی یحیی السنوار تبدیل شود. حتی چوبی که السنوار در دست داشت در این آکادمی تدریس می شود.

همچنین عده ای استفاده السنوار از چوب را نماد شکست ناپذیری و جنگیدن با همه چیز می دانستند و عده ای نیز عنوان می کردند: آخرین صحنه زندگی السنوار مانند تمام عمرش صحنه جنگ بود حتی با یک چوب و حتی با یک دست. اسرائیل نمی تواند این صحنه را با منفجر کردن خانه السنوار پاک کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.