افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

انعقاد تفاهم نامه بخش خصوصی به ارزش 8 میلیارد ریال در فرودگاه بین المللی لارستان

  • کد خبر : 335781
انعقاد تفاهم نامه بخش خصوصی به ارزش 8 میلیارد ریال در فرودگاه بین المللی لارستان

به گزارش بازار، محسن رفیعی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: طی جلسات و هماهنگی های انجام شده بین اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان و سرمایه گذاران بخش خصوصی، دو طرف سرمایه گذاری در فرودگاه لارستان را بررسی و به توافق رسیدند و موفق شدیم که سرمایه گذاری سه جانبه داشته باشیم. […]

به گزارش بازار، محسن رفیعی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: طی جلسات و هماهنگی های انجام شده بین اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان و سرمایه گذاران بخش خصوصی، دو طرف سرمایه گذاری در فرودگاه لارستان را بررسی و به توافق رسیدند و موفق شدیم که سرمایه گذاری سه جانبه داشته باشیم. تفاهم نامه فی مابین با حضور وزیر راه و شهرسازی به امضای مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان تصریح کرد: در فاز اول این تفاهم نامه، شرکت سرمایه گذاری در فرودگاه لارستان که اولین طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه صنعتی است، انجام شد. در سال های اخیر فرودگاهی در لارستان ایجاد می شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و حمایت های نمایندگان لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در شورای اسلامی گفت: اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الله لارستان روز گذشته شاهد اتفاق مهمی در صنعت هوانوردی در وزارت راه بود. . و توسعه شهری.

به گفته رفیعی، مراسم امضا و تبادل تفاهم نامه بین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سرمایه گذاران بخش خصوصی و همچنین ارائه اطلس سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و سند کامل بهسازی فرودگاه های ایران برگزار شد. از جمله اقدامات انجام شده در نشست دیروز در پایتخت است.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح فوق و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی بسیاری در سایر پروژه های فرودگاهی گام بلندی در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم عزیز و نجیب منطقه برداریم.

فرودگاه بین المللی لارستان 80 درصد پروازهای خارجی و 20 درصد پروازهای داخلی را پوشش می دهد و تحت نظارت سایت رادار RCAG است که شامل راداری، مراقبت و پوشش فرکانس پرواز در منطقه جنوب کشور تا تنگه هرمز است. از این فرودگاه

ساخت فرودگاه لارستان به سال 1339 و همزمان با وقوع زلزله 6.7 ریشتری در این منطقه برمی گردد و هدف مهم این فرودگاه در آن زمان امداد رسانی و امداد رسانی به مردم زلزله زده بود. برای ساکنان منطقه کشورهای خلیج فارس، این فرودگاه به سرعت مسیر توسعه را طی کرد.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار یکی از شهرهای جنوب فارس با بیش از 200 هزار نفر جمعیت در حدود 380 کیلومتری شیراز واقع شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.