افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
1

انصراف من از تیم ملی تیراندازی به دلیل شرایط آن زمان بود – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 394754
انصراف من از تیم ملی تیراندازی به دلیل شرایط آن زمان بود – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر ، حسین باقری درباره آغاز اردوی تیم ملی تفنگ گفت: فردا (دوشنبه) 23 مهرماه اولین مرحله اردوی تیم ملی آغاز می شود که در رده های 10 دختر و 10 پسر در رده های سنی 10 نفر حضور دارند. بزرگسالان و جوانان ، و رده های جوانان و به مدت سه […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، حسین باقری درباره آغاز اردوی تیم ملی تفنگ گفت: فردا (دوشنبه) 23 مهرماه اولین مرحله اردوی تیم ملی آغاز می شود که در رده های 10 دختر و 10 پسر در رده های سنی 10 نفر حضور دارند. بزرگسالان و جوانان ، و رده های جوانان و به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص انتخاب میهمانان گفت: انتخاب نفرات بر اساس عملکردشان در دیدارهای گذشته از جمله مسابقات لیگ انجام شد. آنها می توانند شگفت انگیز باشند.

مربی تیم ملی تفنگ در پاسخ به این سوال که آیا در پایان این مرحله از اردو تعداد نفرات کاهش پیدا می کند، گفت: اردوها به همین تعداد ادامه می یابد و حتی در مسابقات مهم بازنده نخواهیم بود. و شاید فقط تعداد کمی از افراد مبنای رتبه بندی و تغییرات عملکرد را داشته باشند.

وی در خصوص مهمترین رویداد و برنامه پیش رو برای تیم ملی خاطرنشان کرد: اولین هدف رقابتی ما در سال جاری جام تهران و جام مونیخ است که در آذر و بهمن ماه برگزار می شود. در ادامه مسابقات زوئل آلمان در رده نوجوانان و جوانان را خواهیم داشت که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود و بزرگترین هدف ما کسب مدال در بازی های آسیایی 2026 ناگویا ژاپن خواهد بود.

باقری با بیان اینکه در مقطعی در تیم ملی حضور داشت و برای هدایت این تیم بازگشته است، یادآور شد: به نظر من مربی باید حتی در غیابش هم پیشرفت تیم را مطالبه کند. کناره گیری من از تیم بزرگسالان به دلیل شرایط زمانه بود و این مسیر را با تیم نونهالان و جوانان ادامه دادم که خوشبختانه پیشرفت مهمی داشتیم. مهم ترین دلیلی که در این زمینه دنبال می کنم، کسب موفقیت است و بر اساس قول مساعد در خصوص اجرای برنامه، بار دیگر این مسئولیت را پذیرفتم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.