افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

انصاری: تساوی در هفته اول ملاک نیست/ پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می جنگد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 333159
انصاری: تساوی در هفته اول ملاک نیست/ پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می جنگد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدافع سابق پرسپولیس گفت: نتیجه تساوی هفته اول ملاک نیست و پرسپولیس همیشه به دنبال موفقیت است. محمد انصاری درباره دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور و تحلیل خود از این رقابت ها گفت: به دلیل حضور در اردوی تیم فوتبال نوجوانان کشور نتوانستم بازی های هفته اول را تماشا کنم اما امیدواریم که […]

مدافع سابق پرسپولیس گفت: نتیجه تساوی هفته اول ملاک نیست و پرسپولیس همیشه به دنبال موفقیت است.

محمد انصاری درباره دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور و تحلیل خود از این رقابت ها گفت: به دلیل حضور در اردوی تیم فوتبال نوجوانان کشور نتوانستم بازی های هفته اول را تماشا کنم اما امیدواریم که فصل خوبی برای هواداران هر تیمی آغاز شده است.

مدافع پیشین پرسپولیس که همیشه سعی می کند از رسانه ها دور بماند، تاکید کرد: بحث دوری از رسانه نیست. اتفاقا دوستان خیلی خوبی هم در این زمینه دارم اما همیشه سعی می کنم کارم را انجام بدهم و در حیطه وظایفم عمل کنم و اگر کسی خواست نظرم را بگویم.

وی در خصوص تساوی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان افزود: همانطور که گفتم نتوانستم بازی را تماشا کنم اما مطمئن باشید پرسپولیس بارها با نتایج مشابهی روبرو شده اما همیشه برای ارتقای جایگاه خود جلو رفته است. دعا می کنم پرسپولیس برای خوشحالی هواداران بی نظیرش قدم بردارد. این تیم همیشه برای قهرمانی می جنگد.

انصاری درباره حضورش در فضاهایی مانند کمپین های ترک اعتیاد برای کمک به این افراد گفت: معتقدم بخشی از وظیفه هر انسانی همراهی با جامعه ای است که در آن زندگی می کند. من خود را موظف می دانم که چگونه از این بلای خانمان سوز جلوگیری کنم و امیدوارم هر روز از تعداد افرادی که در این دام افتاده اند کاسته شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)