افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

انسانیت مرهون آثار تربیتی حضرت فاطمه (س) است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 170501
انسانیت مرهون آثار تربیتی حضرت فاطمه (س) است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام ستار علیزاده بعدازظهر پنجشنبه در انس با قرآن کریم و در مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی استان سمنان در حرم مطهر حضرت یحیی (ع) برگزار شد.به) سمنان اعلام کرد: ولادت حضرت زهرا (س)س) او مانند غدیر ناامیدی را به جبهه استکبار و استعمار آورده است. وی با بیان اینکه […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام ستار علیزاده بعدازظهر پنجشنبه در انس با قرآن کریم و در مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی استان سمنان در حرم مطهر حضرت یحیی (ع) برگزار شد.به) سمنان اعلام کرد: ولادت حضرت زهرا (س)س) او مانند غدیر ناامیدی را به جبهه استکبار و استعمار آورده است.

وی با بیان اینکه تربیت از دیدگاه حضرت فاطمه (س)س) تا جایی که انسانیت مدیون کارهای تربیتی فاطمی است، بسیار مهم است، افزود: امروز والدین باید فرزندان خود را با همین بینش تربیت کنند و با قرآن آشنا کنند.

مدیرکل کمک های خیرین و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه والدین فرزندان خود را در مدارس قرآن و ولایت ثبت نام کنند، گفت: اگر کسی این کار را انجام دهد از شر دشمنان در امان است و به سبک زندگی فاطمه و خانواده فاطمی نزدیک می شود. .

علیزاده با بیان اینکه قهرمانان و نخبگان قرآنی نماد تربیت صحیح قرآنی و مکتب فاطمی هستند، اظهار داشت: حضرت فاطمه (س)س) مژده قرآن، اقیانوس فضایل، ستاره فروزان خداوند، شرط حمایت و هدایت خداوند، هدیه عرش الهی و مظهر همه خوبی ها و کمالات اسلامی و انسانی است.

او فاطمه را مهربان ترین مادر، انقلابی ترین، سیاسی ترین و نجیب ترین مادر نامید. تپه ها او زن تاریخ اسلام و اجتماعی ترین فرد زمان خود به شمار می رفت که مشکلات مردم را حل می کرد.

مدیرکل اوقاف استان سمنان به حادثه روز گذشته کرمان نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه تلخ، غم انگیز است. الهام بخش و متأسفانه این نشان دهنده این واقعیت است که دشمنان حتی از خون و حرم شهید حاج قاسم سلیمانی و اندیشه و مکتب او می ترسند.

به گزارش مهر، در پایان این مراسم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه از شیما یزدانی که در رشته حفظ قرآن بیستم رتبه اول را کسب کرد، تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.