افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

اندیکاتور بیت کوین یک سیگنال قیمت «طبقه محلی» منتشر کرد. آیا کاهش قیمت متوقف شده است؟

  • کد خبر : 324087
اندیکاتور بیت کوین یک سیگنال قیمت «طبقه محلی» منتشر کرد. آیا کاهش قیمت متوقف شده است؟

شاخص NVT-GC، پس از شناسایی دو پایین محلی دیگر در سال 2024، یک سیگنال جدید “طبقه محلیاین در حالی است که برخی از تحلیلگران معتقدند قیمت بیت کوین دوباره کاهش خواهد یافت. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گزارش اسمارتک نیوز، […]

شاخص NVT-GC، پس از شناسایی دو پایین محلی دیگر در سال 2024، یک سیگنال جدید “طبقه محلیاین در حالی است که برخی از تحلیلگران معتقدند قیمت بیت کوین دوباره کاهش خواهد یافت.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، سیگنال اخیر این اندیکاتور شباهت هایی با سیگنال های گذشته دارد که پس از آن قیمت بیت کوین 78 و 23 درصد افزایش یافت. آیا این بدان معناست که بیت کوین دیگر سقوط نخواهد کرد و به پایین ترین سطح خود رسیده ایم؟

قیمت بیت کوین “بیش از حد” کاهش یافته است.

این هفته، بیت کوین نشانه هایی از کاهش احتمالی را نشان می دهد. زیرا شاخص های میانگین متحرک یکی هستند چهارراه مرگ (صلیب مرگ) نشان داد.

با این حال، مشخص نیست که در بلندمدت چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا سایر شاخص ها حاکی از بهبود مداوم قیمت ها در بازار هستند. یکی از این اندیکاتورها NVT-GC است که توسط CryptoQuant به عنوان یک نشانگر نوسانات مشابه استفاده می شود. باندهای بولینگر شرح داده شده است.

تحقیقات جدید پلتفرم تحلیلی Anchen Cryptocoin در 8 آگوست نشان می دهد که یک حرکت صعودی در پیش است.

NVT ارزش بازار بیت کوین را با ارزش کل معاملات انجام شده در یک دوره زمانی معین مقایسه می کند. نسخه تقاطع طلایی (صلیب طلایی) که NVM را در کوتاه مدت و بلند مدت مقایسه می کند. در نتیجه، از آن به عنوان یک راهنمای تقریبی برای شناسایی بالا و پایین بازار محلی استفاده می شود. این اندیکاتور سه سیگنال طبقه بازار را در سال 2024 ارسال کرده است.

Buraksmeci در CryptoQuant نوشت:

اگر اندیکاتور NVT GC به بالای 2.2 برسد (منطقه قرمز)، نشان دهنده این است که قیمت در روند کوتاه مدت بیش از حد خرید کرده است و در منطقه سقف محلی هستیم. از طرف دیگر، اگر NVT GC به زیر 1.6- (منطقه سبز) برسد، نشان دهنده این است که قیمت بسیار پایین آمده است و ما در منطقه پایین محلی هستیم.

NVT GC Bitcoin Index - منبع: CryptoQuant NVT GC Bitcoin Index - منبع: CryptoQuant
NVT GC Bitcoin Index – منبع: CryptoQuant

بوراک اسمچی خاطرنشان کرد: دو سیگنال کف قبلی در 18 ژانویه و 12 ژوئیه صادر شده بود که پس از صدور این سیگنال ها، قیمت بیت کوین به ترتیب 78 و 23 درصد افزایش یافت. وی نتیجه گرفت:

در حال حاضر، ما بر اساس داده‌های شاخص NVT GC در پایین‌ترین سطح محلی هستیم. آیا قیمت می تواند بیشتر کاهش یابد؟ بله، اما می توان انتظار داشت که روند کوتاه مدت در این زمینه مثبت باشد.

در همین حال، بیت کوین در بیشتر روزهای آخر هفته حدود 60000 دلار معامله شد، اما طبق داده های TradingView از شب گذشته تا محدوده 57000 دلار کاهش یافته است.

اگرچه بیت کوین در طول جلسه غیرفعال پشتیبانی داشت، اما نتوانست توجه همگان را به خود جلب کند زیرا برخی از معامله گران احتمال کاهش دیگری را حدس می زدند. قیمت بیت کوین پیش بینی کنید

اگر بیت کوین به زیر 57000 دلار سقوط کرد…

این واقعاً یک نعمت خواهد بود.

منبع: Crypto Mister در Xمنبع: Crypto Mister در X
منبع: Crypto Mister در X

کریپتو تونی همچنین نموداری را در شبکه اجتماعی X منتشر کرد که سطوح کلیدی را نشان می‌داد و حدس زد که قیمت به 58300 دلار باز می‌گردد.

نمودار بیت کوین - منبع: Crypto Tony at Xنمودار بیت کوین - منبع: Crypto Tony at X
نمودار بیت کوین – منبع: کریپتو تونی در X

الجا بوم، کارشناس فناوری بلاک چین، در برخی از آخرین نظرات خود در شبکه اجتماعی X، قیمت فعلی قیمت را با سال گذشته مقایسه کرد که بیت کوین به طور موقت به 25000 دلار کاهش یافت.

شاید قبل از شروع روند صعودی کامل، یک بار دیگر سطوح پایین تر را آزمایش کنیم.

کوین تلگراف

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-12 12:00:16

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.