افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

اندیشه و زندگی علامه بهلول باید تبیین و ترویج شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 311348
اندیشه و زندگی علامه بهلول باید تبیین و ترویج شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی بعدازظهر پنجشنبه در نوزدهمین سالگرد وفات شیخ محمدتقی بهلول گنابادی که در حرم این عجایب عصر برگزار شد، به تشریح شخصیت خود پرداخت و اظهار داشت: علامه بهلول نگاه، تحلیل، رفتار و کردار گنابادی شگفت انگیز است. دبیر جامعه مبلغان استان تهران از بهلول به […]

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی بعدازظهر پنجشنبه در نوزدهمین سالگرد وفات شیخ محمدتقی بهلول گنابادی که در حرم این عجایب عصر برگزار شد، به تشریح شخصیت خود پرداخت و اظهار داشت: علامه بهلول نگاه، تحلیل، رفتار و کردار گنابادی شگفت انگیز است.

دبیر جامعه مبلغان استان تهران از بهلول به عنوان مردی بزرگ علم و تقوا در دوران معاصر یاد کرد و تصریح کرد: هنوز هم علما و خادمان خاصی مانند بهلول گنابادی هستند.

وی بصیرت را از ویژگی های بارز علامه بهلول گنابادی برشمرد و افزود: ریشه اصلی بینش ولایت است. امیرالمؤمنین علی علیه السلام.

ادیب یزدی با تاکید بر اینکه معرفت واقعی از طریق ادراک به دنیا می آید، گفت: تقوا، امانت داری، وفای به عهد، دلسوزی و تمایز نزدن بین مردم از مصادیق همنشینی و همسویی با مردم است.

دبیر جامعه مبلغان استان تهران یقین را از دیگر ویژگی های بهلول گنابادی دانست و تاکید کرد: داشتن یقین به حرکت در مسیر درست، انسان را برای مبارزه با خودخواهی و ظلم تجهیز و آماده می کند.

وی خاطرنشان کرد: اساتید اخلاق و طلاب و اساتید حوزه علمیه باید زهد، تقوا، روش و سیره علامه بهلول گنابادی را مطالعه و آموزش دهند.

ادیب یزدی با تسلیت شهادت اسماعیل هانیه وی از رژیم قاتل صهیونیستی به عنوان عامل دفاع آمریکا در منطقه یاد و خاطرنشان کرد: ریشه و اساس کار رژیم صهیونیستی بر جنایت استوار است و نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها نظام مخالف وی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.