افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اندیشه معاصر

  • کد خبر : 286100
اندیشه معاصر

گزارش کردن پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصرمعاونت فنی و امور بیمه ای صندوق. بازنشستگی کشیری تاکید کرد: این صندوق ضوابط و مقررات ابلاغی و مصوب را اجرا می کند و اجرای تناسب را برای آشنایی بیشتر با تفکر معاصر دنبال می کند. صندوق بازنشستگی کشوری شرایط اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان را اعلام کرد. معاونت […]

گزارش کردن پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصرمعاونت فنی و امور بیمه ای صندوق. بازنشستگی کشیری تاکید کرد: این صندوق ضوابط و مقررات ابلاغی و مصوب را اجرا می کند و اجرای تناسب را برای آشنایی بیشتر با تفکر معاصر دنبال می کند.

صندوق بازنشستگی کشوری شرایط اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان را اعلام کرد.

معاونت فنی و امور بیمه ای صندوق. بازنشستگی کشیری تاکید کرد: این صندوق مجری قوانین و مقررات ابلاغی و مصوب است و اجرای تناسب – که در برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته شده است – منوط به ابلاغ قانون برنامه هفتم توسط دولت و آیین نامه اجرایی و اجرایی است. سازوکار سازمان اداری و استخدامی سازمان برنامه و بودجه است. ضمناً در صورت نیاز به دریافت اطلاعات کارکنان از دستگاه ها، سازمان اداری و کارگری به این امر رسیدگی می کند.

صندوق بازنشستگی کشوری شرایط اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان را اعلام کرد.

دریافت وجه نقد بازنشستگی رضا فیضی نژاد گفت: در اجرای بند الحاقی ماده 29 قانون برنامه هفتم توسعه، دولت موظف است 90 درصد حقوق بازنشستگان کشوری را به میزان 90 درصد حقوق و مزایای مشمول کسر کارمندان افزایش دهد. در سال 1403 اجرا می شود.

وی افزود: این افزایش از سال اول 40 درصد و در سال های دوم و سوم هر کدام 30 درصد خواهد بود تا در پایان برنامه هفتم مستمری بگیران یک کشور بتوانند 90 حقوق دریافت کنند. درصد از حقوق. یک کارمند معادل

فیضی نژاد تصریح کرد: هرچند این موضوع به صراحت از سوی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شد، اما همچنان نگرانی هایی در این باره وجود دارد. بودجه با همکاری دستگاه های اجرایی تهیه و تدوین می شود.

وی افزود: بنابراین در صورت نیاز به دریافت اطلاعات از کارکنان دستگاه های اجرایی، تشریفات لازم از طریق سازمان اداری و استخدامی به عنوان متولی تدوین آیین نامه اجرایی این بند الحاقی ماده انجام می شود. 29.

فیضی نژاد با بیان اینکه این صندوق متولی اجرای قوانین و مقررات مصوب و ابلاغی است، تاکید کرد: صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان متولی اجرای قانون تناسب، آیین نامه اجرایی و جداول پیوست دو سازمان را به محض دریافت می کند. متولی امر علاوه بر تامین منابع مالی لازم در خصوص محاسبه و صدور احکام اصلاحی و پرداخت مابه التفاوت دستورات اصلاحی در اولویت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه زمان صدور این مصوبات مشخص نیست، گفت: این صندوق آمادگی دارد به محض دریافت آیین نامه مربوطه از دو سازمان متولی، نسبت به صدور مصوبات و محاسبه و اجرای مابه التفاوت حقوق اولی ها اقدام کند. تاریخ آوریل 1403. .

پایان/*

اندیشه معاصر در ایتا، روبیک، پیام رسان بله و تلگرام ادامه هید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.