افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

اندیشه معاصر

  • کد خبر : 210550
اندیشه معاصر

گزارش کردن پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربخشنامه واریز عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی از سوی رئیس این سازمان ابلاغ شد. در بخشنامه سید هاشمی موسوی آمده است: در خصوص تعیین و اعلام میزان عیدی مستمری بگیران از سوی هیات وزیران، کلیه واحدهای اجرایی سازمان موظفند اقدامات معمول لازم را با رعایت نکات زیر انجام دهند. […]

گزارش کردن پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربخشنامه واریز عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی از سوی رئیس این سازمان ابلاغ شد.

در بخشنامه سید هاشمی موسوی آمده است: در خصوص تعیین و اعلام میزان عیدی مستمری بگیران از سوی هیات وزیران، کلیه واحدهای اجرایی سازمان موظفند اقدامات معمول لازم را با رعایت نکات زیر انجام دهند.

1- مبلغ عیدی پایان سال 1402 برای هر مورد مستمری فعال اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان (کل سهام) معادل 2 میلیون و 500 هزار تومان (25.000.000 ریال) می باشد.

2- به منظور حمایت از خانواده علاوه بر مبلغ عیدی موضوع مصوبه مذکور، برای هر مورد فعال مستمری اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان (کل سهام) مشمولان دریافت کمک هزینه عائله مندی می باشد. و یا نفقه فرزند طبق قوانین و مقررات مربوطه مبلغ ثابتی به ازای هر خانواده 700000 تومان و برای هر فرزند تحت تکفل مبلغ 300000 تومبا با در نظر گرفتن مفاد بخشنامه الحاق جزء به بند (7-4) می باشد. بخشنامه خلاصه و تلفیقی بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و دستورات اداری مربوط به مزایا متعلق به مستمری بگیران بوده و پاداش می‌گیرد.

3- مبالغ فوق مشمول ماده (89) قانون تامین اجتماعی نمی باشد.

4- در خصوص پرونده های مستمری تازه ایجاد شده و یا پرونده های مستمری که به هر دلیل در سال جاری مجدداً فعال شده اند (درج شده در بخشنامه بازنشستگی شماره 2/11 دستورالعمل مکانیزه شماره 2 و …) مجموع مبالغ اخذ شده از بندهای (1). )) و (2) این دستور اداری متناسب با ماه های دریافت مستمری در سال جاری است و کسری ماه به صورت یک ماه کامل پرداخت می شود.

5- تاریخ برقراری مستمری های بازنشستگی و ازکارافتادگی کلی که طبق بندهای (1) و (2) ماده (80) قانون تامین اجتماعی طی سال جاری به مستمری بازماندگان تبدیل شده است دقیقاً همان است. تاریخ تاسیس اولیه آن

6- وصول مبالغ حاصل از بندهای (1) و (2) این دستور اداری نسبت به مشمولین بند (91) قانون بودجه سال 1392 کل کشور بند (66) قانون بودجه سال 1392 کل کشور. قانون بودجه سال 1391 کل کشور و قانون تعیین تکلیف اجتماعی افرادی که ده سال سن دارند و حق بیمه کمتری پرداخت کرده اند، متناسب با سنوات پرداخت حق بیمه آنها خواهد بود.

بر اساس مفاد این دستور اداری، مرکز فناوری اطلاعات، آمار و انفورماتیک بر توسعه نرم افزارهای مربوطه به صورت مستمر و متمرکز نظارت دارد.

مسؤولان اجرای صحیح این دستور اداری عبارتند از: مدیران کل، معاونین بیمه مسئولیت و پشتیبانی و توسعه مدیریت، روسای ادارات بازنشستگی، نظارت بر کنترل هزینه ها و امور نمایندگی، افسران، امور مالی، انسانی. منابع و عملکرد نظارت، آمار و فناوری اطلاعات استان ها و مسئولان مربوطه که در واحدهای اجرایی خواهند بود.

پایان/*

اندیشه معاصر در ایتا، روبیک، پیام رسان بله و تلگرام ادامه هید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.