افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

اندیشه معاصر: پرداخت فوق العاده دولت پزشکی به حساب این دسته از مستمری بگیران

  • کد خبر : 370382
اندیشه معاصر: پرداخت فوق العاده دولت پزشکی به حساب این دسته از مستمری بگیران

به گزارش تجارت نیوز، با موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد اعتبار شهریور ماه به مستمری 13 هزار نفر از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور اختصاص یابد. که بریده شده بود؛ به این ترتیب در شهریور ماه این مصوبه اجرایی و مستمری این خانواده […]

به گزارش تجارت نیوز،

با موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد اعتبار شهریور ماه به مستمری 13 هزار نفر از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور اختصاص یابد. که بریده شده بود؛ به این ترتیب در شهریور ماه این مصوبه اجرایی و مستمری این خانواده ها پرداخت شد.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، در این جلسه موافقت شد که اعتبارات مشمول یارانه به مراکز معلولان و یارانه پرستاری به خانه های نگهداری معلولان در منزل، براساس ماده (7) قانون. حمایت از حقوق معلولان در حد اعتبار قانونی تعیین شده در بودجه سال جاری مصوب شورای اسلامی شهر باید قبل از پایان سال تخصیص و به طور کامل اجرا شود.

سازمان اجتماعی کشور نیز موظف به پرداخت تسهیلات مقرر در ماده ۷ قانون مذکور با توجه به تخصیص اعتبار شش ماهه شد.

همچنین مقرر شد کمک های معیشتی موضوع ماده 27 قانون حمایت از حقوق معلولان و مستمری موضوع بند (31) ماده (31) قانون برنامه هفتم به تفکیک ردیف بودجه تامین شود. از سازمان بهزیستی کشور و ماهانه تخصیص می یابد.

بر اساس این گزارش، سازمان برنامه و بودجه کشور و دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به تخصیص اعتبار و هزینه آن در محدوده اعتباری مندرج در قانون بودجه اقدام کنند و کلیه مصوبات و بخشنامه‌ها در این حد اعتبار برای رعایت قانون قابل اجرا است.

فواره: اخبار آنلاین

سازمان بهزیستی مستمری بگیران

مبادله
لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.