افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

انجمن مجازی بورس دوباره بازگشته است

  • کد خبر : 386478
انجمن مجازی بورس دوباره بازگشته است

به گزارش بازار، IRVEX یک سامانه آموزشی برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در بورس است که در قالب شبیه سازی خرید و فروش سهام و سایر اوراق بهادار اعم از واحدهای صندوق سرمایه گذاری، اختیار معامله و … طراحی شده است. در فضای مجازی . کاربران این سامانه از طریق آموزش، رقابت و آزمون […]

به گزارش بازار، IRVEX یک سامانه آموزشی برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در بورس است که در قالب شبیه سازی خرید و فروش سهام و سایر اوراق بهادار اعم از واحدهای صندوق سرمایه گذاری، اختیار معامله و … طراحی شده است. در فضای مجازی .

کاربران این سامانه از طریق آموزش، رقابت و آزمون و خطا و با عملیات بلادرنگ و نظارت بر میزان بازگشت سرمایه و مقایسه رتبه شما با سایر کاربران، سرمایه گذاری با مختصات واقعی در بازار سرمایه را بدون هیچ گونه مبادله پولی یا ریسکی یاد می گیرند. از انجمن شما را از میزان سود و زیان و کارایی استراتژی معاملاتی مطلع می کند.

این سامانه پیش از این نیز در بازار سرمایه فعال بوده اما در سال های گذشته به دلیل برخی مشکلات فنی و پشتیبانی ضعیف به روز رسانی، فعالیت آن متوقف شده بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت اطلاع رسانی و آموزش بازار بورس، با انجام مناقصه عمومی و انتخاب پیمانکار طراحی و مهندسی سامانه، فعال سازی مجدد اتاق مجازی بورس با کاربری جدید محقق شد. رابط کاربری و به روز رسانی ابزارها و امکانات در دستور کار قرار گرفت و فرآیند بازطراحی این سامانه در مرحله انعقاد قرارداد است.

تالار مجازی بورس جدید به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برای کاربران کشورهای ایران، عمان، عراق، سوریه، قطر و … ارائه شده است و در آینده امکان اتصال آن به بورس ها خواهد بود. ارزش های منطقه ای فعال شده است. مرحله بعدی که گامی مهم در راستای هدف است، آشنایی سرمایه گذاران منطقه ای برای ورود به بورس ایران است.

با توسعه بازار و ایجاد ابزارهای نوین معاملاتی در بورس و بورس کالا، در سال های اخیر سامانه جدید امکان انجام عملیات آموزشی با این ابزارها را نیز به خود دیده است.

با تغییر اساسی در رابط کاربری سامانه و به روز شدن ابزارها و وجود مسابقات آموزشی متنوع در سامانه، انتظار می رود استقبال عموم مردم داخلی و خارجی از سامانه بسیار چشمگیر باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.