افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

انجام 6 ماموریت پلیس در استان سمنان/فعال سازی کارخانه در دامغان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 182884
انجام 6 ماموریت پلیس در استان سمنان/فعال سازی کارخانه در دامغان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سردار جلیل موفوفی خبرنگار مهر بعد از ظهر جمعه در حاشیه نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته 6 ماموریت ویژه پلیس در استان انجام شد، گفت: دستگیری سارقان خودرو محتویات، سیم و کابل، شکارچیان غیر مجاز. ، تاسیسات مرغداری، توقیف محموله های حاوی گوشت و بازگرداندن تجهیزات کارخانه از […]

سردار جلیل موفوفی خبرنگار مهر بعد از ظهر جمعه در حاشیه نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته 6 ماموریت ویژه پلیس در استان انجام شد، گفت: دستگیری سارقان خودرو محتویات، سیم و کابل، شکارچیان غیر مجاز. ، تاسیسات مرغداری، توقیف محموله های حاوی گوشت و بازگرداندن تجهیزات کارخانه از مهمترین این اتفاقات است.

وی با بیان اینکه کارگران خارجی دو برد دیجیتال ماشین آلات از کارخانه واقع در دامغان به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال به سرقت بردند و کارخانه راکد بود، افزود: با همکاری پلیس، حساب این سارقان که درخواست کردند. پول تابلو دزدیده شد، آنها مسدود شدند و سارقان در کمتر از 24 ساعت تابلو را پس دادند و کارخانه دوباره فعال شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به کارگیری اتباع بیگانه را ممنوع اعلام و بیان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری این سارقان ادامه دارد.

مقوهی با بیان اینکه 771 کیلوگرم گوشت قرمز خارج از شبکه توزیع به ارزش حدود سه میلیارد ریال از دو دستگاه خودرو سواری وارد شده است. سمنان_دامغان وی تصریح کرد: خودروها توقیف و دو نفر توقیف و محموله به دامپزشکی تحویل داده شد.

ماجرای دستگیری یک سارق سابقه دار و معتاد به مواد مخدر و یک غریبه سیم و کابل در سطح شهر است. با ارزش گزارش داد و افزود: این متهم 35 ساله به ارتکاب شش فقره سرقت کتانی اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان سارقان تاسیسات گلخانه ای، مرغداری ها و مراکز پرورش طیور را دستگیر کرد. آرادان گزارش و بیان کرد: دو سارق و ملکخر پرونده مختومه و به 6 فقره سرقت 32 گرم طلا، ادوات کشاورزی و یک دستگاه تلویزیون 32 اینچ به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف کردند.

مقفوحی با بیان اینکه دو شکارچی متخلف توسط کلانتری 13 البرز شاهرود شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: از مخفیگاه این شکارچیان 420 فشنگ و دو قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

و می افزاید: سارق با سابقه و اعتیاد طی یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ توسط عوامل کلانتری چهاردهم رویان شاهرود دستگیر شد و این فرد به 27 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.