افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

انجام پروژه های مختلف ساختمانی در مهرگان

  • کد خبر : 34648
انجام پروژه های مختلف ساختمانی در مهرگان

به گزارش رکنا ازقزوین; شهردار محمدیه وی در بازدید از پروژه عمرانی اجرای روکش آسفالت معابر شهر محمدیه گفت: در اجرای پروژه های عمرانی سعی شده علاوه بر رفاه حال شهروندان، کرامت انسانی شهروندان نیز رعایت شود. پیری با اشاره به فرسودگی آسفالت برخی از خیابان ها و معابر سطح شهر گفت: بهسازی و آسفالت […]

به گزارش رکنا ازقزوین; شهردار محمدیه وی در بازدید از پروژه عمرانی اجرای روکش آسفالت معابر شهر محمدیه گفت: در اجرای پروژه های عمرانی سعی شده علاوه بر رفاه حال شهروندان، کرامت انسانی شهروندان نیز رعایت شود.

پیری با اشاره به فرسودگی آسفالت برخی از خیابان ها و معابر سطح شهر گفت: بهسازی و آسفالت این معابر با کیفیت قابل قبول در اسرع وقت در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار محمدیه با تاکید بر اینکه حفظ کرامت انسانی فقط یک شعار نیست و باید همچون روح در کالبد همه فعالیت های شهرداری باشد، تاکید کرد: حتی در اجرای عملیات عمرانی نیز کرامت انسانی شهروندان باید در اولویت باشد. بنابراین بهسازی شهر با وجود مشکلات موجود اهمیت ویژه ای می یابد.

پیری همچنین بر اجرای پروژه های عمرانی شهری با نگاه معماری و شهرسازی تاکید کرد و گفت: ماهیت کار ساخت و ساز ناب بیشتر پروژه محور است و با تلفیق و چاشنی معماری و شهرسازی در راستای آرمان های انسان محور پیش خواهیم رفت.

وی همچنین با اشاره به پروژه های عمرانی که در حال حاضر شهرداری در دست اجرا دارد، خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم پروژه های عمرانی جدید و فضاهای عمومی برای تعامل و بحث و افزایش سرانه با طراحی مدرن ایجاد کنیم.

شهردار محمدیه تلفیق و تلفیق دو دیدگاه و ایده ساخت و ساز و معماری را راه حل فعالیت های عمرانی انسان محور دانست و گفت: با این رویکرد می توان انتظار داشت پروژه های عمرانی حس خوبی را به شهروندان منتقل کند.

وی در پایان افزود: خبرهای خوبی برای شهروندان مهرگان داریم که امید است با آغاز پروژه های مختلف عمرانی بتوانیم نوید خوشی را برای شهروندان این منطقه بدهیم.

منبع: روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر محمدیه

لیلا بیگدالی/ قزوین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.