افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

انتقام خون شهید هانیه ویرانگر خواهد بود

  • کد خبر : 320989
انتقام خون شهید هانیه ویرانگر خواهد بود

به گزارش رکنا از خوزستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز گفت: رژیم صهیونیستی از انتقام سخت ایران و جبهه مقاومت می ترسد و شب را راحت نخوابیده است. وی افزود: جنایات اخیر این رژیم باطل عواقب سنگین و درس بزرگی برای همه دشمنان اسلام و ایران خواهد […]

به گزارش رکنا از خوزستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز گفت: رژیم صهیونیستی از انتقام سخت ایران و جبهه مقاومت می ترسد و شب را راحت نخوابیده است.

وی افزود: جنایات اخیر این رژیم باطل عواقب سنگین و درس بزرگی برای همه دشمنان اسلام و ایران خواهد داشت.

امام جمعه اهواز ایران اسلامی را یکی از ارکان اصلی جبهه مقاومت دانست و گفت: نسل بعد از انقلاب به دنبال نفوذ در جهان با اسلام است. جرقه اولیه همه مقاومت ها در سوریه، یمن و عراق از ایران بود و بدون شک این جبهه روز به روز در حال تقویت است.

خطیب جمعه اهواز بر توانمندسازی نسل های آینده تاکید کرد و گفت: هرچه سر سفره فرزندانمان خرج می کنیم باید در راه دین فرزندانشان نیز خرج کنیم تا نسلی آگاه، متدین، انقلابی و مومن آینده را فراهم کنیم.

وی همچنین به آغاز حرکت زائران اربعین به سمت کربلا اشاره کرد و گفت: موکب های اربعین حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده و آماده پذیرایی از زائران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: از زائران انتظار می رود بیش از یک هفته در عراق اقامت نکنند و بدون گذرنامه معتبر به مرز نروند و در مسیر موکب شئونات اسلامی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: میهمان نوازی مردم مومن خوزستان در اربعین حسینی مثال زدنی است و امسال نیز انتظار می رود شهرهای منتهی به مرز پذیرای زائران از سراسر کشور باشند تا زائران داخلی و خارجی بهترین خاطرات خوزستان را ثبت کنند. .

امام جمعه اهواز تصریح کرد: همچنین بانوان تا حد امکان از سفر به کربلای معلی به تنهایی خودداری کرده و با کاروان ها و خانواده در این سفر معنوی شرکت کنند.

وی همچنین با تبریک به قهرمانان المپیکی ایران گفت: علیرضا محمودی کشتی گیر شهرستان ایذه و سعید اسماعیلی کشتی گیر شهرستان دزفول باعث افتخار ایران اسلامی و خوزستان شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=320989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.