افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

انتقام بارسلونا از بایرن مونیخ در شب اینتر و پیروزی طارمی در سوئیس

  • کد خبر : 407609
انتقام بارسلونا از بایرن مونیخ در شب اینتر و پیروزی طارمی در سوئیس

آفتاب نیوز: سومین روز لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری چندین دیدار در سراسر قاره سبز برگزار شد. در حساس ترین دیدار امشب از ساعت 22:30 بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره نا به مصاف بارسلونا رفت. تقابل هانسی فیلیک با تیم سابقش بی شک یکی از اتفاقات مهم این دیدار خواهد بود. در ثانیه […]

آفتاب نیوز:

سومین روز لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری چندین دیدار در سراسر قاره سبز برگزار شد.

در حساس ترین دیدار امشب از ساعت 22:30 بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره نا به مصاف بارسلونا رفت. تقابل هانسی فیلیک با تیم سابقش بی شک یکی از اتفاقات مهم این دیدار خواهد بود.

در ثانیه های اول رافینیا در یک بازی انفرادی اولین گل بازی را وارد دروازه بایرن مونیخ کرد تا بارسا با توپ پر بازی را آغاز کند.

در دقیقه 18 هری کین موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند تا همه چیز مساوی شود. در دقیقه 37 نوبت روبرت لواندوفسکی بود که دروازه تیم سابقش را باز کند تا بارسا 2-1 پیش بیفتد.

در دقیقه 44 رافینیا کاپیتان بارسلونا با یک شوت دیدنی موفق شد گل دوم خود و گل سوم بارسلونا را وارد دروازه باواریا کند تا نیمه اول با برتری 3-1 بارسلونا به پایان برسد.

شاگردان فیلیک نیز نیمه دوم را با گل آغاز کردند. در دقیقه 56 رافینیا هت تریک کرد و بارسلونا را 4-1 پیش انداخت. در نهایت آبی اناری ها با نتیجه 4-1 بایرن مونیخ را شکست دادند تا انتقام خود را از این تیم بگیرند.

در دیگر دیدار مهم امشب و همزمان لایپزیگ در خانه میزبان لیورپول بود.

در دقیقه 27 داروین نونیز توانست با پاس صلاح اولین گل لیورپول را به ثمر برساند. نیمه اول با این گل به سود قرمزها به پایان رسید. در نیمه دوم نیز همین برتری حفظ شد تا شاگردان آرن اسلوت با نتیجه 1-0 میزبان خود را شکست دهند و 9 امتیازی شوند.

اینترمیلان در حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود در دقیقه 76 موفق شد با تک گل مارکوس تورام مقابل یانگبویز سوییس میزبان خود را یک بر صفر شکست دهد.

سایر نتایج هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا

آتالانتا صفر – سلتا صفر

برست 1 – لورکوزن 1

منچسترسیتی 5 – اسپارتا پراگ صفر

بنفیکا 1 – فاینورد 3

دیناموزاگرب 2 – سالزبورگ صفر

اتلتیکو مادرید 1 – لیل 3

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.