افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

انتقال 73 میلیون توکن توسط نهنگ های XRP. امکان تجدید نظر ریپل؟

  • کد خبر : 391948
انتقال 73 میلیون توکن توسط نهنگ های XRP. امکان تجدید نظر ریپل؟

نهنگ‌های XRP اخیراً 73 میلیون توکن XRP را جابه‌جا کرده‌اند و این انتقال‌ها این گمانه‌زنی را افزایش داده است که Ripple ممکن است علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) درخواست تجدیدنظر کند. با توجه به homeland blockchain، برخی از تحلیلگران معتقدند که این حرکات بزرگ توسط نهنگ ها می تواند منجر به […]

نهنگ‌های XRP اخیراً 73 میلیون توکن XRP را جابه‌جا کرده‌اند و این انتقال‌ها این گمانه‌زنی را افزایش داده است که Ripple ممکن است علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) درخواست تجدیدنظر کند.

با توجه به homeland blockchain، برخی از تحلیلگران معتقدند که این حرکات بزرگ توسط نهنگ ها می تواند منجر به تغییرات قابل توجهی در روند قیمت XRP شود. اخیراً توجه بازار به تحولات قانونی ریپل و پیامدهای احتمالی آن برای قیمت XRP افزایش یافته است.

نهنگ های ریپل 73 میلیون XRP را انتقال می دهند

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم Whale Alert در 10 اکتبر، نهنگ های XRP در روز گذشته 73.16 میلیون سکه را جابه جا کرده اند. یکی از آدرس های شناخته شده با پسوند ..Rzn 21.16 میلیون توکن به ارزش 11.05 میلیون دلار را به صرافی Bitso منتقل کرد. همچنین، آدرسی با شناسه 0xf7788124، 52 میلیون سکه XRP به ارزش 27.37 میلیون دلار از صرافی Bybit خریداری کرد.

این انباشت عظیم، همراه با افزایش حدس و گمان در مورد درخواست تجدیدنظر احتمالی ریپل در SEC، توجه سرمایه گذاران بازار را به خود جلب کرده است. وکیل MetaLawMan در پستی در پلتفرم X توضیح داد که چرا معتقد است فروش XRP به موسسات به عنوان قراردادهای سرمایه گذاری واجد شرایط نیست.

وی مقایسه ای با “عمده فروشان” انجام داد و اشاره کرد که فروش توکن به موسسات کمتر از صرافی های خرده فروشی است، زیرا این فروش ها سرمایه گذاری مربوط به ریپل محسوب نمی شود. همچنین، وی مدعی شد که این موسسات به سادگی توکن را با تخفیف خریداری کرده اند، در حالی که گزینه های دیگری در بازار برای سرمایه گذاری مستقیم در شرکت وجود دارد.

این اظهارات نشان می دهد که احتمال درخواست تجدید نظر توسط ریپل به طور قابل توجهی افزایش یافته است. علاوه بر این، لازم به ذکر است که اخیرا امکان تایید ETF های XRP نیز تقویت شده است و این امر به افزایش علاقه سرمایه گذاران به این دارایی نیز کمک کرده است.

علیرغم موانع قانونی موجود، Canary Capital اخیراً با SEC درخواست راه اندازی یک ETF نقطه ای XRP را ارائه کرده است. قبل از آن، درخواست Bitwise برای راه اندازی Ripple Spot ETF را دیدیم.

وجود نوسانات قیمت در XRP

در همین حال، ریپل در راستای روند کلی بازار، نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت XRP در محدوده 0.5261 دلار قرار دارد و در 24 ساعت گذشته بیش از 1 درصد کاهش یافته است. کمترین و بالاترین قیمت روزانه این توکن به ترتیب 0.5219 دلار و 0.5333 دلار بوده است.

قیمت این دارایی به دنبال درخواست تجدیدنظر اخیر SEC، که دستور قاضی را که ریپل را ملزم به پرداخت 125 میلیون دلار جریمه می‌کرد، بی‌ثبات بوده است. ضمناً این فرجام خواهی به بررسی تصمیم فروش اوراق بهادار به موسسات نیز می پردازد.

با این حال، همانطور که ریپل آماده استیناف متقابل می شود، معامله گران بازار منتظر تغییر در احساسات بازار نسبت به XRP هستند. علاوه بر این، داده های Coinglass نشان می دهد که سود باز (OI) معاملات آتی XRP با 0.07٪ کاهش به 685.29 میلیون دلار رسیده است. همچنین حجم معاملات مشتقه این توکن نیز تقریباً 8 درصد کاهش یافت و به سطح 704.12 میلیون دلار رسید و این داده با وجود انباشت گسترده نهنگ های XRP و تحولات اخیر در پرونده حقوقی ریپل، نگرانی سرمایه گذاران را افزایش داده است. . بازار همچنان منتظر تغییرات بیشتر در عملکرد قیمت این توکن است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-10 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.