افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

انتقال میدان جنگ دریای سرخ به یافای اشغالی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 307288
انتقال میدان جنگ دریای سرخ به یافای اشغالی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: تشدید تنش ها در منطقه به ویژه بین رژیم صهیونیستی و جبهه یمن گسترش یافته است. این در حالی است که تل آویو در شرایط کنونی از چند جبهه در معرض تهدید و حمله قرار دارد و نمی تواند همه این جبهه های درگیری را همزمان مدیریت کند. تجاوزات اخیر […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: تشدید تنش ها در منطقه به ویژه بین رژیم صهیونیستی و جبهه یمن گسترش یافته است. این در حالی است که تل آویو در شرایط کنونی از چند جبهه در معرض تهدید و حمله قرار دارد و نمی تواند همه این جبهه های درگیری را همزمان مدیریت کند. تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به بندر حدیده در یمن، حماقت راهبردی تل آویو بود که هر لحظه منتظر واکنش یمنی ها بود.

روزنامه یمن المسیره درباره رژیم صهیونیستی نوشت: میدان نبرد از دریای سرخ به سمت یافا یا به اصطلاح تل آویو در حال حرکت است و واکنش یمن در راه است. پنجمین مرحله نبرد با دشمن صهیونیستی آغاز شد. دشمن صهیونیستی متوجه پیام های پهپاد یمنی در تل آویو نشد و به دلیل ضعف اطلاعاتی، با حمله به ذخایر نفتی بندر حدیده مرتکب اشتباه بزرگی شد. در این میان خنجر یمن همانگونه که دست متجاوزان سعودی و اماراتی این کشور را قطع کرد، تجاوزات رژیم صهیونیستی را قطع خواهد کرد.

انتقال میدان جنگ دریای سرخ به یافای اشغالی

روزنامه القدس العربی درباره حادثه رخ داده در منطقه مجدال شمس نوشت: پس از برجای گذاشتن چند قربانی در جریان حمله موشکی به این منطقه در جولان اشغالی سوریه، مقامات رژیم صهیونیستی به ویژه وزیر تروریست این رژیم اسموتریچ سعی کرد از این موقعیت استفاده کند و در تشییع جنازه آنها شرکت کند. این اقدام صهیونیست ها با واکنش شدید ساکنان جولان اشغالی سوریه مواجه شد. طرح تل آویو برای بی اعتبار کردن جنبش حزب الله لبنان در میان ساکنان بلندی های جولان شکست خورد. رژیم صهیونیستی از مناطقی از بلندی های جولان که فاقد یهودیان است به عنوان هدف برای رهگیری موشک ها استفاده می کند و جان ساکنانش را به خطر می اندازد.

انتقال میدان جنگ دریای سرخ به یافای اشغالی

روزنامه رای الیوم نیز در این باره نوشت: چه کسی جز نتانیاهو از حمله به مجدال شمس در جولان اشغالی سود می برد؟ می دانیم که مقاومت اسلامی لبنان هیچ علاقه ای به گسترش دامنه جنگ در جولان اشغالی ندارد. درست است که نتانیاهو باید به آمریکایی‌ها قول می‌داد که دامنه جنگ را گسترش نمی‌دهد، اما او قصد خود را پنهان کرده و تعهدی به عدم اجرای استراتژی خود ندارد. نتانیاهو برای حمله به لبنان، ساکت کردن ایالات متحده و پیشروی به سمت منطقه لیتانی در جنوب لبنان به بهانه ای نیاز داشت. موشکی که بر مجدال شمس افتاد هم همین بهانه است.

انتقال میدان جنگ دریای سرخ به یافای اشغالی

روزنامه لبنانی الاخبار درباره یمن نوشت: امارات متحده عربی از ابتدای تجاوز به یمن در سال 2015 تلاش می کند تا مجمع الجزایر سقطری را که منطقه ای استراتژیک در جنوب یمن است، تحت کنترل خود درآورد. این یک پروژه بلندمدت است که بخشی از اتحاد ایجاد شده بین رژیم صهیونیستی و یک سری از کشورهای عربی زیر چتر آمریکاست. سقطری در کنار سایر جزایر و بنادر یمن نقطه کانونی این پروژه محسوب می شود و پس از عملیات طوفان الاقصی، اجرای این پروژه برای طرف های مذکور حیاتی شده است. هدف نهایی این پروژه اتصال ارتش های رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی با یکدیگر تحت فرماندهی فرماندهی مرکزی آمریکاست.

انتقال میدان جنگ دریای سرخ به یافای اشغالی

روزنامه الثوره سوریه درباره نتانیاهو نوشت: رژیم صهیونیستی از بدو تاسیس تاکنون بازی کثیف نشر اکاذیب و انحراف افکار عمومی را انجام داده است. از دروغ هولوکاست تا هزاران واقعیت دیگر که از طریق بازوهای رسانه ای خود به افکار عمومی داده است. نتانیاهو که قصاب غزه بود و دستانش به خون هزاران فلسطینی بی گناه آغشته است، واقعیت ها را وارونه کرده و در کنگره آمریکا دروغ می گوید. در حالی که رسانه های آمریکایی از حقیقت آگاه هستند، همچنان این دروغ ها را منعکس می کنند.

انتقال میدان جنگ دریای سرخ به یافای اشغالی

روزنامه سوری الوطن درباره سفر بشار اسد به روسیه نوشت: اطلاعات زیادی از ماهیت این سفر در دست نیست، اما می توان گفت که این سفر به تلاش مسکو برای بهبود روابط دمشق و آنکارا مربوط می شود. و همچنین وضعیت نوار غزه.” موضع روسیه ناشی از نیاز به همگرایی روسیه، سوریه و ترکیه برای مقابله با خطرات مشترک است. نمی توان گفت که آیا سوریه نیز مانند عراق درخواست ترکیه برای درج نام “پ ک ک” را در لیست احزاب ممنوعه خواهد پذیرفت یا خیر، زیرا افکار این حزب را در تضاد با منافع ملی خود می داند. . .

انتقال میدان جنگ دریای سرخ به یافای اشغالی

روزنامه المراقیب العراقی درباره سفارت آمریکا نوشت: سال هاست که سفارت آمریکا در بغداد به دلیل نقش مخربی که در این کشور دارد در همه زمینه های سیاسی، اجتماعی و امنیتی به حاشیه رفته است. هیچ بخشی از عراق نیست که سفارت آمریکا در آن مداخله نکرده باشد. چندی پیش یک زن عراقی بر اثر شلیک تک تیرانداز در سفارت آمریکا در مرکز شهر بغداد مجروح شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. این موضوع بار دیگر ضرورت مهار سفارت آمریکا در عراق را به ویژه پس از عملیات هجومی الاقصی جلب کرده است، زیرا این سفارت نقش مشکوکی در این زمینه ایفا کرده و به مرکز جاسوسی و ستاد عملیات نظامی تبدیل شده است. . این سفارت پیش از این از ناآرامی ها در عراق و گروه های تروریستی حمایت کرده بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.