افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

انتقاد گل محمدی از لیگ

  • کد خبر : 371041
انتقاد گل محمدی از لیگ

آفتاب نیوز: یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار فولاد و هوادار اظهار داشت: سه امتیاز مهم را کسب کرده ایم. با توجه به شرایط جدول، کسب سه امتیاز هدف اصلی ما بود. خدا را به خاطر این پیروزی شکر می کنیم و به هوادارانمان تبریک می گوییم. در نیمه اول شرایط بهتری […]

آفتاب نیوز:

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار فولاد و هوادار اظهار داشت: سه امتیاز مهم را کسب کرده ایم. با توجه به شرایط جدول، کسب سه امتیاز هدف اصلی ما بود. خدا را به خاطر این پیروزی شکر می کنیم و به هوادارانمان تبریک می گوییم. در نیمه اول شرایط بهتری داشتیم و توانستیم موقعیت های گلزنی ایجاد کنیم و گلزنی کنیم. در نیمه دوم هواداران برای جبران گل فشار بیشتری وارد کردند اما پسران ما حملات هواداران را کنترل کردند و سپس توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: در مجموع فرصت زیادی به هواداران ندادیم و از بازیکنانم تشکر می کنم که حس مسئولیت خوبی داشتند به خصوص در دفاع. با توجه به چند بازی اخیری که انجام دادیم، تیم ما تحت فشار روحی زیادی بود. بازیکنان ما در سه بازی اخیر با وجود عملکرد خوب نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند، با این حال سه امتیاز بازی امروز می تواند به ادامه بازی های بعدی در شرایط بهتر کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این سوال که آیا از نقل و انتقالات باشگاه فولاد راضی است، تصریح کرد: با توجه به مشکلات تیم سعی کردیم بازیکنانی را به دست آوریم که بتوانند از نظر حرفه ای به تیم کمک کنند. تا حد زیادی توانستیم این کار را انجام دهیم. البته ممکن است در یک یا دو پست نیاز به بازیکن جدید داشته باشیم و ممکن است به دنبال بازیکن آزاد باشیم. باید شرایط تیم را ببینیم و در صورت نیاز برای جذب بازیکن اقداماتی انجام دهیم. سعی کردیم تا جایی که می توانستیم تیم را جوان کنیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که به دنبال جذب بازیکن خارجی هستند و مطهری گفته فولاد باید دو یا سه پنجره نقل و انتقالاتی را پشت سر بگذارد تا بتواند با تیم های بزرگ رقابت کند، گفت: برای تیم سازی در یک پنجره نقل و انتقالاتی در فوتبال. . ایران غیرممکن است و در صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه داشته‌ایم، هدفمان ابتدا ایجاد ثبات در تیم و پس از دو سه پنجره نقل و انتقالات، رساندن فولاد به جمع مدعیان لیگ است.

کاپیتان سابق تیم فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که در فوتبال ایران همیشه از چهار مدعی قهرمانی یاد می شود که آیا فولاد با وجود رکورد قهرمانی در لیگ برتر می تواند با حضور او به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود؟ کار برای تیم ها در حال حاضر بسیار دشوار است. چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور با بازی در آسیا باید خود را تقویت کنند و در لیگ قهرمانان آسیا عملکردی آبرومندانه داشته باشند. اینجا جای من است که برای شما آرزوی موفقیت دارم. استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته خیلی خوب بازی کردند و کیفیت خوب آنها برای فوتبال ما بسیار خوب است و امیدوارم تیم های ایرانی به فینال آسیا صعود کنند زیرا برای فوتبال ما خوب است. از طرفی نباید به تیم های دیگری نگاه کرد که امیدی به کسب جایگاه ندارند.

مربی تیم فوتبال خوزستان یادآور شد: تیمی هست که پول دارد و دوست دارد خرج کند و به لیگ و قهرمانی آسیا برسد اما با این شرایط و قوانین موجود کار سخت می شود. در دراز مدت، این احساس وجود دارد که چهار تیم از هم جدا شده اند و می توانند قهرمانی را کسب کنند، در حالی که بقیه باید برای پنجمی تلاش کنند. به نظر من بخشی از این بحث باید کارشناسی شود و امکاناتی برای رقابت تیم های دیگر فراهم شود. این رقابت به فوتبال ما کمک می کند. لیگی که در آن رقابت بین چهار تیم باشد، لیگی پویا نخواهد بود و هیجانی در آن وجود نخواهد داشت. امیدوارم تصمیم خوبی در این مورد گرفته شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.