افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

انتقاد پیوس از پیشکسوتان پرسپولیس: به عنوان مربی جام گرفتی؟ / اتفاقی که بعد از بازی افتاد دلم را شکست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 146998
انتقاد پیوس از پیشکسوتان پرسپولیس: به عنوان مربی جام گرفتی؟  / اتفاقی که بعد از بازی افتاد دلم را شکست – پرسپولیس نیوز

فرشاد پیوس با اظهارات مختلف به شدت از یحیی گل محمدی حمایت کرد. فرشاد پیوس درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه فوتبال در دیدار مقابل الدحیل بد خود را مقابل پرسپولیس نشان داد. به نظر من بچه ها خوب بازی کردند و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت […]

فرشاد پیوس با اظهارات مختلف به شدت از یحیی گل محمدی حمایت کرد.

فرشاد پیوس درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه فوتبال در دیدار مقابل الدحیل بد خود را مقابل پرسپولیس نشان داد. به نظر من بچه ها خوب بازی کردند و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتند اما به دلیل بدشانسی و بی دقتی موقعیت ها از دست رفت. همه صحنه پنالتی را دیدند. بازیکنی پنالتی زد که تا به حال پنالتی را از دست نداده بود اما خوشبختانه برای پرسپولیس پنالتی او از دست رفت. شرایط برای پیروزی فراهم شده بود اما پرسپولیس متاسفانه نتوانست نتیجه ای بگیرد. به همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند آسیب نرسانید.

وی ادامه داد: حالا که پرسپولیس نتیجه نگرفت و از آسیا حذف شد، وقت حمایت از یحیی و تیم است. پیشکسوتان حالا باید نشان دهند که دلشان با تیم است و به پرسپولیس کمک کنند تا به روند پیروزی و موفقیت آمیز بازگردد. این چیزی است که برای همه اتفاق می افتد و قطعا برای تیم های بزرگی مانند منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسا در فوتبال امروز جهان نیز اتفاق افتاده است. من خودم فراموش نمی کنم که بارسا در 2-3 فصل گذشته در مرحله گروهی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و امسال بعد از دو سه سال صعود کرد.

پیوس گفت: متأسفانه بعد از بازی دیدم که برخی از بزرگان شما درباره اتفاقات پرسپولیس صحبت کردند و به طعنه درباره یحیی و تیمش صحبت کردند، می خواهم بگویم این حرف ها خیلی بی انصافی است؛ دوستانی که الان به یحیی انتقاد می کنند چرا. چرا به این زودی موفقیت های یحیی را فراموش کردند، باید از این 5 یا 4 نفر بپرسید که او بعد از دوران بازیگری اش در فوتبال کجا بود و حالا چه تیمی توانست از مربی موفقی انتقاد کند که طبق آمار بهترین مربی تیم فوتبال ایران بوده است. آیا تا به حال برای شما جامی در تمرینات آورده اند که این کلمات را بگویید؟

برترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس گفت: این رویه اصلا درست نیست. یحیی همان مربی ای بود که فصل گذشته سه جام برای پرسپولیس به ارمغان آورد و پیش از این نیز افتخارات زیادی کسب کرده بود. نباید فراموش کنیم که تیم یحیی امسال قدرت کافی نداشت و دستان یحیی بسته بود. همه می دانند مهاجمی که باید جذب می شد جذب نشد و این مهاجم خارجی که آمد متأسفانه نتیجه نداد.

پیو با اشاره به اتفاقات پس از پایان بازی گفت: چیزی که بیش از همه باعث ناراحتی من شد اتفاقی بود که بعد از بازی در ورزشگاه رخ داد و متاسفانه شاهد بودیم که برخی از تماشاگرانی که در ورزشگاه نشسته بودند به سمت بازیکنان بطری و سنگ پرتاب کردند. . . و یحیی.. دلم خیلی گرفت مخصوصا برای یحیی که همین چند ماه پیش سه جام برای پرسپولیس آورد و نمی دانم چرا برخی تماشاگران این رفتار را داشتند. من آنها را طرفدار نمی نامم. نمی دانم چرا با تیم و یحیی اینطور رفتار کردند. درست است که ناراحت بودند و هواداران حق دارند ناراحت و عصبانی شوند، اما این رفتار درست نبود، مخصوصا برای پرسپولیسی هایی که در این سال ها فرهنگ خود را نشان دادند.

وی در پایان گفت: از برخوردی که با یحیی انجام شد، خیلی دلم سوخت. به نظر من اصلاً شایسته هواداران پرسپولیس نبود. یادم هست بعد از بازی ما در آسیا با نیسان همین اتفاق برای علی پروین افتاد و هواداران هم همین کار را کردند اما در بازی بعدی بلافاصله پشیمان شدند و دوباره از تیم حمایت کردند. مطمئنم این رفتار همه تماشاگران نبوده و امیدوارم با احتساب دیدارهای سخت و دشوار پیش رو، هواداران از تیم حمایت کنند تا به روال خوب بازگردند و پیروز شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)