افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

انتقاد نتانیاهو از نخست وزیر انگلیس

  • کد خبر : 369053
انتقاد نتانیاهو از نخست وزیر انگلیس

به گزارش رکنا، ” بنیامین نتانیاهو “، نخست وزیر رژیم صهیونیستی فردی که مرتکب پولشویی و ده ها تخلف دیگر از قانون در سرزمین های اشغالی و نسل کشی در نوار غزه شده و به خاطر جنایات خود محاکمه می شود، در مصاحبه اخیر خود با شبکه «دیلی میل»، شبکه ای که حامی اوست. جنایات […]

به گزارش رکنا، ” بنیامین نتانیاهو “، نخست وزیر رژیم صهیونیستی فردی که مرتکب پولشویی و ده ها تخلف دیگر از قانون در سرزمین های اشغالی و نسل کشی در نوار غزه شده و به خاطر جنایات خود محاکمه می شود، در مصاحبه اخیر خود با شبکه «دیلی میل»، شبکه ای که حامی اوست. جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که خبرنگاران آن به ویژه «ناتالیا لیسبونا» مصاحبه‌کننده با نتانیاهو و همواره ادعای مردود تجاوز حماس به صهیونیست‌ها را تکرار می‌کند، از کر استارمر نخست‌وزیر انگلیس انتقاد کرد.

به گزارش دیلی میل، نتانیاهو که خود را یک “رهبر جنگ سخت” توصیف کرد، اکنون “در آستانه آغاز یک جنگ جدید با حزب الله لبنان به دنبال عملیات جاسوسی اسرائیل (موساد) است.”

عملیات سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی به عملیات تروریستی اخیر موساد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه اطلاق می شود که طی آن هزاران دستگاه ارتباطی بی سیم در لبنان منفجر شد و ده ها شهید و هزاران مجروح بر جای گذاشت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخشی از مصاحبه خود با انتقاد از نخست وزیر انگلیس گفت: دولت گمراه استارمر پیام های خطرناکی به حماس می دهد و رویکردی ضدیهودی در پیش می گیرد.

دلیل انتقاد نتانیاهو لغو مجوز 30 بسته اسلحه از صدها بسته تسلیحاتی ارسال شده از انگلیس به سرزمین های اشغالی و انتقاد ضمنی دیوید لمی نخست وزیر انگلیس از رژیم صهیونیستی و اشاره وی به “احتمال” نقض آن است. قراردادهای بین المللی رژیم اشغالگر در ماه گذشته.

البته پیش از این، به گفته منابع روزنامه نگاری، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل «عصبانیت» خود از تصمیم انگلیس مبنی بر عدم مراجعه به دادگاه لاهه (دیوان بین المللی دادگستری) برای صدور حکم بازداشت رهبران این رژیم رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو از دیدار با لمی شین اجتناب کرد.

ماه گذشته، شبکه عبری “کانال 13 نیوز” به نقل از منابع اسرائیلی گزارش داد که نتانیاهو به دلیل تصمیم اخیر دولت جدید حزب کارگر انگلیس برای پس گرفتن اعتراض لندن به صلاحیت دادگاه بین المللی کیفری برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو و یواف است. شجاع. وزیر جنگ کابینه رژیم عصبانی است.

اکنون نتانیاهو در مصاحبه خود با دیلی میل ضمن انتقاد از دولت انگلیس اظهار داشت: پس از ترور حماس در 7 اکتبر، دولت قبلی انگلیس بر حمایت خود از اسرائیل ثابت قدم بود اما دولت فعلی پیام های متناقضی می دهد. آنها می گویند که اسرائیل حق دفاع از خود را دارد، اما در عین حال توانایی ما را برای دفاع از خود کاهش می دهند.

وی افزود: آنها همچنین از حق اعتراض خود به صلاحین از دادگاه کیفری بین المللی برای صدور حکم علیه اسرائیل صرف نظر کرده اند. ما در حال مبارزه با یک گروه تروریستی هستیم که به دنبال نسل کشی است.»

ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی این است که جنایات این رژیم در غزه از آغاز جنگ در این نوار در 7 اکتبر 2023، 15 می 1403، منجر به شهادت بیش از 41 هزار فلسطینی شده است. . و مجروح شدن بیش از 90 هزار فلسطینی و پس از جنایات این رژیم، تل آویو در دادگاه لاهه متهم به نسل کشی شده است.

با این حال نتانیاهو افزود: لغو مجوز 30 بسته اسلحه از سوی انگلیس به دنبال اعدام 6 اسیر اسرائیلی توسط حماس، پیام های اشتباهی را به این گروه ارسال می کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در اظهارات خود موضوعی را که رسانه های اسرائیلی آن را تکذیب کردند، اثبات کرد. ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته در حالی که خواستار «اعدام» 6 اسیر صهیونیست توسط مقاومت فلسطین شده بود، اعلام کرد که هیچ اثری از آزار جسمی بر روی بدن 6 اسیر اسرائیلی وجود ندارد و مخالفان نتانیاهو او را مسئول و مسئول مرگ اسیر می دانند. این زندانیان اقدام آنها برای مقصر دانستن حماس فرار و فرار از مسئولیت آنهاست.

در همین حال، نتانیاهو در مصاحبه خود با دیلی میل افزود: اقدامات انگلیس بر اراده و عزم اسرائیل برای شکست حماس تأثیری نخواهد گذاشت، اما جنگ برای همیشه ادامه نخواهد داشت.

وی خطاب به یحیی سنور، رئیس جدید دفتر سیاسی حماس گفت: «اسیران را آزاد کنید و تسلیم شوید و جنگ متوقف خواهد شد.

اما همانطور که دیلی میل گزارش داد، تسلیم حماس “ممکن نیست”. یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین پیشتر تاکید کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی عمداً شرایط غیرممکنی را برای از بین بردن هرگونه شانس دستیابی به توافق مطرح می کند.

حسام بادران از مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس.

«حسام بادران» یکی از مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس خاطرنشان کرد که جنبش او بر نتایج سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به قاهره و رسیدن به توافق بر سر در آینده نزدیک، زیرا بنیامین نتانیاهو تنها به دنبال ناکام گذاشتن هرگونه تلاش برای دستیابی به توافق بود.

وی تاکید کرد که رسیدن به توافق آتش بس مستلزم فشار جدی آمریکا بر بنیامین نتانیاهو است.

با این حال، نتانیاهو در مصاحبه امروز خود تاکید و هدف خود را «بازگرداندن اسرا» به سرزمین‌های اشغالی عنوان کرد و گفت: من تمام تلاشم را برای آزادی اسرا و پیروزی در جنگ انجام می‌دهم و تا آن زمان آرام نخواهم گرفت. این اهداف محقق شده است.” انجام داد.”

با این حال، دیلی میل گزارش داد که منتقدان نتانیاهو معتقدند تنها هدف او از جنگ، بقای سیاسی و به تاخیر انداختن محاکمه او است.

شرایط نتانیاهو برای آتش بس

نتانیاهو همچنین در مورد شرایط خود برای آتش‌بس گفت: ما حماس را نابود می‌کنیم و اسرا را برمی‌گردانیم و اطمینان می‌دهیم که غزه تهدیدی برای اسرائیل در آینده نباشد.

اما او هیچ برنامه عملی برای ادعاهای خود ارائه نکرد و صرفاً اعلام کرد که به دنبال «اشغال» غزه نیست و پس از «نابودی حماس و از بین رفتن توان نظامی غزه، طرف های صلح طلب می توانند کنترل خود را در دست بگیرند». “. غزه.”

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر تصمیم رژیم صهیونیستی برای آغاز جنگ با حزب الله لبنان، گفت: ما به دنبال تنش با لبنان نیستیم، اما همچنان متعهد به بازگشت شهروندان خود به خانه هایشان هستیم و اگر دیپلماسی شکست بخورد، ما به دنبال تنش هستیم. این اهداف را به هر طریقی دنبال خواهد کرد.” “ما می رسیم.”

اظهارات نتانیاهو مبنی بر عدم تمایل رژیم صهیونیستی به تنش با لبنان در حالی که در پی عملیات اخیر موساد در لبنان، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امروز خود گفت: دشمن صهیونیستی ظرف دو روز به دنبال این بود. بدون توجه به کشتن حدود 5000 نفر در دو دقیقه، می توانیم آنچه را که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه اتفاق افتاد، یک اعلان جنگ بنامیم.

حسن نصرالله

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات خصمانه علیه ایران گفت: در 30 سال گذشته نسبت به تهدیدات ایران هشدار داده ام و اسرائیل همواره تلاش کرده است که از دستیابی ایران به سلاح هسته ای جلوگیری کند. اما این کشور اکنون بیش از هر زمان دیگری به تبدیل شدن به یک کشور بمب هسته ای نزدیک شده است و این تهدیدی برای اسرائیل، انگلیس و کل جهان است.

وی در ادامه اظهارات خصمانه خود علیه ایران گفت: باید تحریم های ویرانگر علیه ایران اعمال شود و کشورهای غرب آسیا باید در برابر اقدامات خصمانه ایران متحد شوند.

دیلی میل در پایان گزارش خود نوشت: با وجود اظهارات نخست وزیر اسرائیل، این کشور (رژیم) بیش از هر زمان دیگری در جهان منزوی شده و کشتار در غزه ادامه دارد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.