افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

انتقاد قالیباف از آمریکا در دیدار رئیس مجلس کومور

  • کد خبر : 307245
انتقاد قالیباف از آمریکا در دیدار رئیس مجلس کومور

آفتاب نیوز: مستروان عبده، رئیس پارلمان کومور که برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری وارد تهران شده بود، پس از ورود به بهارستان در روز دوشنبه 17 مرداد 1403 با محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کرد. بعد از ظهر. قالیباف با استقبال از هیئت کومور و رئیس مجلس این کشور […]

آفتاب نیوز:

مستروان عبده، رئیس پارلمان کومور که برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری وارد تهران شده بود، پس از ورود به بهارستان در روز دوشنبه 17 مرداد 1403 با محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کرد. بعد از ظهر.

قالیباف با استقبال از هیئت کومور و رئیس مجلس این کشور گفت: امیدواریم روابط دوجانبه خود را با کومور گسترش دهیم که به توسعه دو کشور کمک می کند.

رئیس شورای اسلامی کشور با تاکید بر گسترش روابط دو کشور، از حمایت کومور از مردم مظلوم فلسطین تشکر و قدردانی کرد و گفت: وظیفه انسانی و اسلامی ما این است که به هر طریقی از فلسطین دفاع کنیم چرا که امروز این کشور یک کشور است. جنایت و نسل کشی در حال وقوع است. دیدید که جمهوری اسلامی با تمام توان با این اقدام وحشیانه مخالفت کرد و از فلسطین حمایت کامل کرد.

قالیباف با بیان اینکه ایران و کومور می توانند در عرصه های بین المللی به ویژه در مجامع بین المللی و حقوق بشر همکاری جدی داشته باشند، گفت: رفتار دوگانه آمریکا و کشورهای غربی در حوزه حقوق بشر امروز به وضوح در این زمینه ها مشهود است ، ما باید همکاری نزدیک داشته باشیم.

رئیس قوه مقننه گفت: امیدواریم همکاری های خود را در مجامع بین المللی ادامه دهیم و ایران آمادگی ادامه روابط دوستانه خود را دارد.

در این نشست مستروان عبده رئیس مجلس کوار با ابراز خرسندی از حضور در ایران و تشکر از این استقبال گفت: بسیاری از اهل کوموری در ایران تحصیل و زندگی کردند. ما همیشه دوستان شما خواهیم بود و از سفر به ایران خوشحال خواهیم شد.

وی با ابراز امیدواری برای تقویت روابط دو کشور گفت: شما کشور بزرگی هستید و کارهای بزرگی در عرصه جهانی، منطقه ای و جهان اسلام انجام می دهید.

موستروان عبدو با بیان اینکه کومور نیز مانند ایران از ارزش های فلسطین دفاع می کند، گفت: اسرائیلی ها به خود اجازه می دهند با مردم فلسطین ظلم کنند اما از سوی دیگر ایران اقدامات بزرگی برای فلسطین انجام می دهد که باعث افتخار کومور است.

این مقام ارشد کوموری خاطرنشان کرد: امیدواریم دو کشور در آینده در کنار هم کارهای بزرگی انجام دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.