افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

انتقاد شدید رسانه های کرواسی از گزینه پرسپولیس/ ظرفیت مدیریت آن را ندارد – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 295596
انتقاد شدید رسانه های کرواسی از گزینه پرسپولیس/ ظرفیت مدیریت آن را ندارد – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جدایی «دراگان اسکوچیچ» از تیم فوتبال ایران، به او پیشنهاد هدایت تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی داده شد و تصمیم گرفت در کشورش به کار خود ادامه دهد. اسکوچیچ از قبل از شروع جام جهانی 2022 قطر تا کنون هدایت تیم جوانان کرواسی را برعهده داشت اما نتایج […]

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جدایی «دراگان اسکوچیچ» از تیم فوتبال ایران، به او پیشنهاد هدایت تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی داده شد و تصمیم گرفت در کشورش به کار خود ادامه دهد. اسکوچیچ از قبل از شروع جام جهانی 2022 قطر تا کنون هدایت تیم جوانان کرواسی را برعهده داشت اما نتایج اخیر این تیم صدای رسانه های کرواسی را درآورده است.

سایت کرواسی “sportske.jutarnji” درباره اسکوچیچ نوشت: تیم زیر 21 سال کرواسی در دو بازی دوستانه اخیر خود 8 گل دریافت کرده است و این تیم نه با تیم های فوق قدرتمندی مانند فرانسه یا انگلیس بلکه مقابل شاگردان دراگان بازی کرده است. در بین تیم های ایرلند و سوئد بوده است.

درست است که چند بازیکن به دلیل مصدومیت از آن دو بازی کنار رفتند، اما باز هم اسکوچیچ آنقدر بازیکنان خوب داشت که با ایرلندی ها یا سوئدی ها برابری کند. و این نمی تواند جواب یک بازی بدون نظم و انضباط حرفه ای لازم باشد.

این سایت در ادامه مدعی شده اسکوچیچ در این دو دیدار از بورنا بولیان، آنتون ماتکوویچ و ایوان کویانوویچ که از بهترین بازیکنان کرواسی هستند استفاده نکرده است.

در مطلب زیر در این سایت آمده است: اسکوچیچ مربی شایسته ای برای تیم ملی زیر 21 سال است یا خیر، فدراسیون فوتبال کرواسی باید تصمیم بگیرد اما اگر می خواهد به کارش ادامه دهد باید نیمکت و نظرش را سامان دهد. .تغییر به بازیکنان جوان. کاری که الان داره انجام میده منطقی نیست

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر و پس از شایعاتی مبنی بر عدم تمدید قرارداد «اسمار وی را» با باشگاه پرسپولیس از سوی سرمربی برزیلی، از دراگان اسکوچیچ به عنوان یکی از گزینه های اصلی هدایت این تیم یاد می شود .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.