افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
0

انتقاد سخنگوی دولت از افزایش فقر در کشور

  • کد خبر : 355146

سخنگوی دولت «فقر» را ناشی از درست کار نکردن نظام دانست و گفت: شاهد افزایش فقر در جامعه هستیم، چرا سیستم ها درست کار نمی کنند؟ هنگامی که سیستم ها کار نمی کنند، سیستم های خود به خودی مانند دانه ها متولد می شوند زیرا ما به آنها نیاز داریم. به گزارش Intiter به گزارش […]









انتقاد سخنگوی دولت از افزایش فقر در کشور


سخنگوی دولت «فقر» را ناشی از درست کار نکردن نظام دانست و گفت: شاهد افزایش فقر در جامعه هستیم، چرا سیستم ها درست کار نمی کنند؟ هنگامی که سیستم ها کار نمی کنند، سیستم های خود به خودی مانند دانه ها متولد می شوند زیرا ما به آنها نیاز داریم.









به گزارش Intiter به گزارش ایرنا، سخنگوی دولت «فقر» را ناشی از درست کار نکردن نظام عنوان کرد و گفت: در جامعه شاهد افزایش فقر هستیم، چرا سیستم ها درست کار نمی کنند؟ هنگامی که سیستم ها کار نمی کنند، سیستم های خود به خودی مانند دانه ها متولد می شوند زیرا ما به آنها نیاز داریم.

«فاطمه مهاجرانی» بعدازظهر شنبه هفدهم شهریور 1403 در دیدار فعالان اجتماعی و مدیران سازمان های مردم نهاد با حضور احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: شوپنهاور می گوید: چرا دردی که درد من نیست، درد من می شود؟ و آیا من را اذیت می کند؟ واقعیت این است که سازمان های غیردولتی دقیقا همین هستند. انسان ها به خیر جمعی نیاز دارند. به همین دلیل است که ما خوب عمل می کنیم زیرا برای احساس بهتر به آن نیاز داریم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که در سال های اخیر اگر سمن ها نبود، مشخص نبود در حوزه های مختلف چه اتفاقی می افتاد. سمن ها همان گل هایی هستند که دیوار کج جامعه ما را زیبا جلوه می دهند. از اینکه در کنار وزیر تعاون، کار و تامین اجتماعی هستم احساس غرور می کنم زیرا بحث جنسیت، کار و تغییر است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: عبارتی از نویسنده ای خواندم با این مضمون که بهتر از چیزی که می گیری به دنیا می دهی چه با کاشتن گل و چه با تربیت فرزند. امیدوارم همینطور ادامه بدیم





Intiter را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید







تمامی اخبار این کادر به صورت خودکار توسط پلتفرم پلیکان در این سایت قرار می گیرد و سایت اینتیتر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.