افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

انتقاد روزنامه حکومت از رسانه های ضد انقلاب: چرا در مقابل استقبال مردمی از رئیس جمهور در کردستان سکوت کردند؟

  • کد خبر : 120013
انتقاد روزنامه حکومت از رسانه های ضد انقلاب: چرا در مقابل استقبال مردمی از رئیس جمهور در کردستان سکوت کردند؟

حضور مستقیم رئیس جمهور در جمع استقبال شدگان در شهر سنندج ضربه دیگری به باورها و آرمان های ضدانقلاب بود. چرا که این جریان ها برای منصرف و منصرف کردن مردم از حضور در این مراسم به تمام حربه ها و حتی تهدید به بمب گذاری متوسل شده بودند! اما مردم کردستان با عملکرد خود […]

حضور مستقیم رئیس جمهور در جمع استقبال شدگان در شهر سنندج ضربه دیگری به باورها و آرمان های ضدانقلاب بود. چرا که این جریان ها برای منصرف و منصرف کردن مردم از حضور در این مراسم به تمام حربه ها و حتی تهدید به بمب گذاری متوسل شده بودند! اما مردم کردستان با عملکرد خود نشان دادند که نه تنها کمترین توجهی به این دستکاری ها ندارند، بلکه ارتباط آنها با نظام و کارگزاران نظام قویتر از آن چیزی است که برخی تصور می کنند.
این استقبال از آن جهت اهمیت بیشتری پیدا می کند که سال گذشته در سفر رئیس جمهور به کردستان، عرضه شکلات در یکی از بازارهای سنندج جنجال های زیادی را به راه انداخت. ضدانقلاب با فضاسازی و ارعاب و تهدید نه تنها سعی کرد آن بازار را از عملکرد اخلاقی و انسانی خود پشیمان کند، بلکه فضایی را فراهم کند که هیچکس در کردستان جرأت نکند از ارتباطش با نظام و حکومت حرف بزند. . . بر این اساس شاید ضدانقلاب امیدوار بود با توجه به تجربه سال گذشته در سفر اخیر رئیس جمهور به این استان، همین ارعاب کارساز باشد و هیچکس حتی جرأت نیاید برای پذیرایی از کاروان دولت بیاید. اما مردم این استان با صحنه هایی که خلق کردند نشان دادند که نه تنها از ارعاب ضدانقلاب هراسی ندارند، بلکه آغوش خود را به روی خدمتگزاران خود باز کرده اند.
هیاهوی ناشی از این استقبال که حتی بدخواهان نظام و ایران هم نمی توانستند آن را انکار کنند، جریان های ضد ایرانی و کردستانی را در سکوتی مرگبار فرو برد، جریان هایی که می خواهند از اجرای پروژه هایی مانند سقز جلوگیری کنند. فرودگاه، امن‌تر کردن کردستان یا راه‌آهن سنندج که هم ناشی از امنیت است و هم امنیت اقتصادی و سیاسی بیشتری را برای استان به ارمغان می‌آورد.

23302

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.