افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

انتقاد تند پورموسوی از داور مسابقه

  • کد خبر : 216913
انتقاد تند پورموسوی از داور مسابقه

سرمربی استقلال خوزستان پس از شکست تیمش مقابل تراکتور، از تصمیم داور (حمید حاج ملک) انتقاد کرد. تراکتورسازی و استقلال خوزستان امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید. سیروس پورموسوی سرمربی استقلال […]



سرمربی استقلال خوزستان پس از شکست تیمش مقابل تراکتور، از تصمیم داور (حمید حاج ملک) انتقاد کرد.






انتقاد تند پورموسوی از داور مسابقه


تراکتورسازی و استقلال خوزستان امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید. سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پس از این دیدار گفت: کسب این سه امتیاز را به تیم تراکتورسازی و هوادارانش تبریک می گویم. خیلی بازی خوبی بود. نقطه تاریک بازی آزمایش آن بود. برای موثر بودن داور نیازی به پنالتی نیست و رفتار داور و کمک داور می تواند به تیم کمک کند. توپ بارها از خط اوت عبور کرد و داور آن را ندید یا نخواست آن را بگیرد.

و افزود: امسال در چند بازی به خاطر داوری امتیازی نگرفتیم. جلوی گل گهر منفجر شدیم و اعتراض کردیم، دو جلسه تعلیق شدم. هفته گذشته تحریم را به ما برگرداندند. ما 20 سال داوری کردیم و می توانم بگویم داور چه کرد. صحنه ای که توپ به دست شجاع برخورد می کند، آن را از دست نمی دهید؟ حتی خود شجاع هم باور نمی کرد. بازیکن تراکتورسازی (سیامک نعمتی) با یک جفت پا می آید، بازیکن خطا می کند و فقط کارت زرد می گیرد. بابت صحنه پنالتی که داد از داور شکایت می کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: اگر بازی ساعت 14:15 شروع می شد، با 3 بر صفر انضباطی آن را می باختیم، زیرا در یک ربع مانده به بازی به ما اعلام کردند که بازیکن ما برای بازی محروم است. مسابقه حذفی جام حذفی یک ماه از جام حذفی می گذرد. این چه جمله ای است که به ما می گویند؟ لطفا شفاف باشید. اگر دو سه روز پیش این نامه و این حکم را ارائه می کردند، می گفتم مسئولان باشگاه باید برکنار شوند. نقشه های ما را خراب می کنند.

پورموسوی در پایان گفت: حق تراکتور بود اما نه به این شکل و با اشتباهات داوری. اگر بخواهند من را تحریم کنند آزاد هستند، اما مشکل حل نمی شود. اگر VAR بیاید، فوتبال ما رشد نمی کند. مردم ما باید تغییر کنند. با این سرما داوران پیراهن آستین بلند ندارند./ایسنا




۰