افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

انتقاد از مصوبه منظور از کمیسیون تلفیق در خصوص نحوه تخصیص قیر رایگان

  • کد خبر : 173125
انتقاد از مصوبه منظور از کمیسیون تلفیق در خصوص نحوه تخصیص قیر رایگان

به گزارش بازار، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به جلسه یکشنبه شب کمیسیون تلفیق بودجه، تصریح کرد: اعضای کمیسیون تلفیق با لایحه دولت مبنی بر اختصاص 20 حمت برای آزادسازی قیر برای اجرا موافقت کردند. از پروژه های عمرانی وی گفت: بر اساس این مصوبه وزارت راه و شهرسازی میزان قیر تعیین […]

به گزارش بازار، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به جلسه یکشنبه شب کمیسیون تلفیق بودجه، تصریح کرد: اعضای کمیسیون تلفیق با لایحه دولت مبنی بر اختصاص 20 حمت برای آزادسازی قیر برای اجرا موافقت کردند. از پروژه های عمرانی

وی گفت: بر اساس این مصوبه وزارت راه و شهرسازی میزان قیر تعیین شده را از وزارت نفت تحویل گرفته و مانند سال 1402 در اختیار دستگاه های مورد نظر قرار می دهد.

میرتاج الدینی افزود: این مصوبه انتقاد رئیس سازمان برنامه و بودجه را در پی داشت که معتقد بود نحوه توزیع قیر رایگان باید در اختیار دولت باشد و در نتیجه توزیع قیر رایگان بین افراد مختلف انجام شود. نهادها با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون تلفیق، رئیس سازمان امور مالی در دفاع از تبصره های لایحه بودجه در دادستان میدانی گفت که ما برنامه سال آینده کشف فرار مالیاتی است و ما از کسانی که میلیاردها دلار درآمد دارند می خواهیم مالیات بدهند و مالیات ندهند، مالیات بگیریم و برنامه ما به اقشار متوسط ​​و ضعیف جامعه فشار نیاورد.

حسینعلی حاجی دلیگانی یکی دیگر از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه نیز در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: اعضای این کمیسیون در جلسه امشب مصوب کردند که در صورت پالایش بیش از 370 هزار بشکه نفت در روز توسط پالایشگاه آبادان، 230 میلیون یورو در روز مقرر شود. صرف خواهد شد. و در صورت تجاوز از 430 میلیون یورو در روز، علاوه بر 230 میلیون یورو، هر بشکه نفت تصفیه شده 470 میلیون یورو دیگر نیز دریافت می کند تا برای توسعه فازهای پالایشی آن استفاده شود.

وی افزود: همچنین طبق مصوبه کمیسیون، شرکت ملی نفت برای دریافت مابه التفاوت قیمت نفت و میعانات گازی و سایر کالاها از شرکت های تابعه ایجاد شد. در لایحه دولت فقط به نفت و میعانات گازی اشاره شده بود. تجمیع.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.