افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

انتقاد از امام جمعه خرم آباد برای افزایش بی رویه اجاره بها

  • کد خبر : 297799
انتقاد از امام جمعه خرم آباد برای افزایش بی رویه اجاره بها

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور انستیتو مرهم ملی برای جراحی رایگان بیماران مبتلا به شکاف کام و لب در لرستان، گفت: این متخصصان و پزشکان متخصص بیش از 300 عمل رایگان در سه روز انجام داد. وی […]

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور انستیتو مرهم ملی برای جراحی رایگان بیماران مبتلا به شکاف کام و لب در لرستان، گفت: این متخصصان و پزشکان متخصص بیش از 300 عمل رایگان در سه روز انجام داد.

وی افزود: برخی ارگان ها امکانات خود را برای اسکان بیماران در شهرهای دیگر اختصاص داده اند و در صورت داشتن ظرفیت باید این امر را تبلیغ کنند تا بیماران و خانواده هایشان به بهترین شکل ممکن اسکان داده شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون مشارکت حداکثری و تلاش برای انتخاب فرد اصلح دو راهبرد اصلی و مهم جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات بوده است.

وی بیان کرد: مبنای اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر حضور مردم است و حضور حداکثری در انتخابات 17 تیر نیز اقتدار ملی تولید می کند.

شاهرخی تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات به دنبال پذیرش نظام است و تهدیدات، جنگ افروزی و تحریم های دشمن را بی اثر می کند و در دل مردم امید ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: سخنرانی انقلاب اسلامی که دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم است بر قلب و ذهن مردم مسلط شده است و این تأثیر سخنرانی مردم بوده است. انقلاب اسلامی

شاهرخی خاطرنشان کرد: در انتخابات شورای اسلامی شاهد بداخلاقی ها، دروغ پردازی های صریح و تهمت های برخی از نامزدهای شورای اسلامی بودیم که امیدواریم در این انتخابات شاهد موارد مشابه نباشیم.

وی با اشاره به روز بسیج اساطید افزود: شهید چمران می توانست مانند دیگران زندگی مرفهی داشته باشد اما به عنوان یک دانشمند متخصص به کمک شیعیان مظلوم لبنان رفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان مدعی افزایش اجاره بها توسط برخی مالکان شد و اظهار داشت: مالکان باید در اخذ اجاره بها از مستاجران انصاف داشته باشند زیرا افزایش چند برابری اجاره بها دور از انصاف است.

شاهرخی اذعان داشت: کسانی که با خدا معامله می کنند اجر خود را خواهند دید لذا مردم به نوع دوستی توجه کنند و افراد شایسته را نیز برای حساب بانکی خود معرفی کنند تا بانک ها به آنها وام بدهند.

وی در خصوص شهادت امام باقر(ع) افزود: امام باقر(ع) نخبگانی را با جهاد علمی و فرهنگی تربیت کردند که اسلام ناب را از اسلام بدعت گذار جدا کردند و به همگان عرضه کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به روز عید سعید قربان تصریح کرد: این اجتماع بزرگ و کنگره حج است و زائران با نثار یک قربانی بین تعلقات معنوی و امور ارتباط برقرار می کنند.

مهدی زکی پور / لرستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.