افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

انتقاد از اظهارنظر جنجالی یک نماینده مجلس/ حرف من قطع و تحریف شده است

  • کد خبر : 373479
انتقاد از اظهارنظر جنجالی یک نماینده مجلس/ حرف من قطع و تحریف شده است

به گزارش هابارآنلاین، روزنامه ایران نوشت: دو هفته پیش رسانه ها در گفت و گو با همین نماینده (بخشش اردستانی) ادعای ارسال موشک و پهپاد به روسیه در ازای واردات سویا و ذرت را منتشر کرده بودند. وی در ماجرای قتل شهید اسماعیل هنیه نیز مدعی شد که این حمله تروریستی با ریزپرنده یا سلاح […]

به گزارش هابارآنلاین، روزنامه ایران نوشت: دو هفته پیش رسانه ها در گفت و گو با همین نماینده (بخشش اردستانی) ادعای ارسال موشک و پهپاد به روسیه در ازای واردات سویا و ذرت را منتشر کرده بودند.

وی در ماجرای قتل شهید اسماعیل هنیه نیز مدعی شد که این حمله تروریستی با ریزپرنده یا سلاح شبه موشکی «از ایستگاه شماره 2 توچال به سمت محل سکونت» انجام شده است.

اظهارات گران قیمت

ادعاهای بی اساس که یکی پس از دیگری مطرح می شود و اگرچه اردستانی ارسال موشک و پهپاد به روسیه را تکذیب کرده و گفتگو را از سایت خبری حذف کرده و در مورد اخیر پیجرهای مورد استفاده حزب الله، توضیحات اردستانی و واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه. کمیسیون امنیت ملی و تقاضای قطع کلمات پایان یافته است، اما در هر مرحله تبعات خاص خود را به همراه داشته است. ادعای غیرواقعی ارسال سلاح به روسیه دستاویزی در دست کشورهای غربی و رسانه های آنها برای دستیابی به نتایج فضاسازی های خود علیه ایران از جمله تحریم ایران ایر قرار گرفت.

ادعای مربوط به پیجرهای استفاده شده توسط حزب الله لبنان در حالی مطرح شده است که پس از جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی مبنی بر انفجار این دستگاه ها، هیچ یک از طرفین مدعی دخالت ایران در خرید این پیجرها نشدند و در گزارش عمومی حامیان اسرائیل نیز اذعان کردند. رژیم صهیونیستی با تاسیس شرکت های جعلی از جمله در مجارستان، اقدام به نفوذ به زنجیره تامین تجهیزات کرده است.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در توضیح اظهارات منتشر شده به نقل از بخشایش اردستانی با یادآوری اینکه «انحصار تولید تجهیزات مورد استفاده در لبنان در دست مجارستان بود»، اظهار داشت: این نماینده به عنوان «نظر شخصی» تاکید کرد که کمیسیون امنیت ملی و مجلس هیچ تحقیقی در این زمینه انجام نداده اند.

امنیت ملی قربانی «دیده شدن» است

توضیحات بخشایش اردستانی درباره اظهارات مشکوکی که منتشر کرده جالب است. او بدون اینکه توضیح دهد چرا و با چه منطقی با این پایگاه خبری که به ادعای او دو هفته پیش اظهارات «کاذب» درباره موشک و پهپاد و واردات ذرت و سویا از دهانش منتشر شده بود، مصاحبه کرد، به فارس گفت: مطالبی که گفته شد پراکنده است و صحت ندارد.

پرتاب توپ به زمین رسانه ها که البته به گفته این نماینده محترم رویه جدیدی نیست. همانطور که گفت: یادم هست در مجلس نهم روی حرف من نوشتند که همه دزدها در دولت جمع شدند، دکتر احمدی نژاد به من گفت این حرف ها را روی حرفشان زدند و من هم گفتم مخالف نمی شوم. ” از فضای مجازی، اینها بریده شده است.

ارزیابی ای که می توان از تکرار این وضعیت در مصاحبه های این اصل پارلمانی کرد این است که در خوش بینانه ترین نگاه، اتفاقی که افتاده محصول بی توجهی اوست. اما این سهل انگاری باعث بازتاب گسترده و دیده شدن مکرر نام یک نماینده شده است، دیده شدنی که گاه به ضرر امنیت و منافع ملی تمام می شود.

21302

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.