افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

انتقادات فزاینده علیه دولت هلند به دلیل افزایش مالیات

  • کد خبر : 385400
انتقادات فزاینده علیه دولت هلند به دلیل افزایش مالیات

به گزارش بازار به نقل از یورونیوز، طرح دولت جدید هلند برای افزایش مالیات بر ارزش افزوده کتاب و بلیط موزه، رزرو هتل و رویدادهای ورزشی با مخالفت شدید بخش های فرهنگی و تفریحی این کشور مواجه شده است. این برنامه که طی دو سال (2026) اجرا می شود، مالیات بر طیف وسیعی از فعالیت […]

به گزارش بازار به نقل از یورونیوز، طرح دولت جدید هلند برای افزایش مالیات بر ارزش افزوده کتاب و بلیط موزه، رزرو هتل و رویدادهای ورزشی با مخالفت شدید بخش های فرهنگی و تفریحی این کشور مواجه شده است.

این برنامه که طی دو سال (2026) اجرا می شود، مالیات بر طیف وسیعی از فعالیت های تفریحی را از 9 درصد به 21 درصد افزایش می دهد.

دولت هلند به رهبری نخست وزیر جدید دیک شوف که در ماه مه جانشین مارک روته شد، معتقد است که افزایش مالیات سالانه 2.2 میلیارد یورو برای تامین مالی برنامه های اجتماعی و پروژه های زیربنایی وارد خزانه خواهد شد.

اما این افزایش مالیات مورد انتقاد شدید بخش‌های مهم فرهنگی، تفریحی و اقتصادی این کشور قرار گرفته است، زیرا این اقدام به صنایعی که هنوز در حال بهبودی از اثرات اپیدمی کرونا هستند، آسیب می‌زند.

بر اساس این گزارش، بخش فرهنگی عامل درآمدزایی برای اقتصاد است. بر اساس آمار هلند (CBS)، در سال 2022 گردشگری 96 میلیارد یورو به اقتصاد این کشور کمک کرد که 36.5 میلیارد یورو بیشتر از سال 2021 بود.

اما بیشتر این افزایش درآمد ناشی از گردشگران داخلی بوده است که بیشترین آسیب را از افزایش مالیات خواهند دید.

گردشگران داخلی 65 میلیارد یورو به اقتصاد کشور کمک کردند در حالی که گردشگران خارجی حدود 34.5 میلیارد یورو به اقتصاد این کشور کمک کردند.

در ژوئن، ائتلاف گسترده ای از سازمان های فرهنگی هلند – از جمله اتحادیه فوتبال هلند (KNVB)، لیگ برتر، فدراسیون فرهنگی، ائتلاف پاپ و انجمن روزنامه نگاران هلندی – کمپینی را برای تحت فشار قرار دادن دولت برای تغییر افزایش مالیات راه اندازی کردند. . تجدید نظر کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.